دانلود Any RAR Password Recovery 10.8.0.0 – نرم افزار بازیابی رمز فایل های RAR

Any RAR Password Recovery - نرم افزار بازیابی رمز فایل های RAR

 

دانلود Any RAR Password Recovery

| نرم افزار بازیابی رمز فایل های RAR |

 

Any RAR Password Recovery نام ابزاری کاربردی و پیشگام است که رمز عبور انواع فایل های فشرده رمزگذاری شده RAR را بدون از دست دادن اطلاعات بازیابی می کند. هنگام ایجاد فایل های RAR می توانید آن ها را با یک رمز عبور قفل کنید اما پس از مدتی ممکن است رمز عبور تنظیم شده برای فایل فشرده را گم یا فراموش کنید. علاوه بر این برخی از فایل های ارزشمند RAR که از اینترنت بارگیری می کنید ممکن است دارای رمز های عبور ناشناخته باشند. چگونه رمز عبور فایل های RAR را بشکنیم و رمز عبور فراموش شده را بازیابی کنیم؟ این برنامه 3 حالت حمله پیشرفته را برای حذف رمز عبور فراهم می کند.

حمله Brute-Force که تمام ترکیبات ممکن رمز عبور را امتحان می کند و نسبت به سایر موارد زمان بیشتری نیاز دارد. Brute-Force با Mask Attack که می توان اعداد، نماد ها، کارکتر ها را سفارشی کرد. Dictionary Attack که به سرعت رمز عبور را با دیکشنری داخلی پیدا کنید. هنگامی که برنامه را ببندید و از آن خارج شوید می توان پروژه را حفظ کرد تا نرم افزار Any RAR Password Recovery بتواند دفعه بعد به بازیابی رمز ورود RAR ادامه دهد و باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. توجه داشته باشید که سرعت بازیابی به طول رمز عبور و نوع کارکتر های استفاده شده بستگی دارد به همین دلیل روند بازیابی ممکن است از چند ثانیه تا چندین ساعت زمان ببرد.

 

 

 

ویژگی های کلیدی Any RAR Password Recovery:

– نرخ بالا در بازیابی رمز عبور فایل های فشرده RAR
– استفاده از 3 روش مختلف و موثر در بازیابی رمز عبور
– پشتیبانی از فایل های حجیم
– امکان توقف و از سرگیری روند بازیابی رمز عبور
– رابط کاربری بسایر ساده و کارامد

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Any RAR Password Recovery - نرم افزار بازیابی رمز فایل های RAR



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR