دانلود LuBan 3D 19.01.2024 x64 – نرم افزار طراحی و تولید مدل‌های سه بعدی

دانلود LuBan 3D 19.01.2024 x64 - نرم افزار طراحی و تولید مدل‌های سه بعدی

 

دانلود LuBan 3D

| نرم افزار طراحی و تولید مدل‌های سه بعدی |

 

LuBan 3D 19.01.2024 x64 نام یک ابزار جدید، حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه‌ی طراحی و تولید مدل‌های سه‌بعدی است. پرینت سه بعدی، یک فناوری نوین است که به کمک آن می‌توان اشیاء سه بعدی را به‌صورت لایه‌لایه و با استفاده از مواد چاپ‌سازی مختلف تولید کرد. برای انجام چاپ سه بعدی، ابتدا یک مدل سه بعدی از اشیاء باید ایجاد شود. این مدل می‌تواند از طریق نرم افزارهای طراحی سه بعدی مختلف ایجاد شود و سپس از طریق نرم افزارهای چاپ سه بعدی به چاپ‌سازی از طریق پرینترهای سه بعدی پرداخته شود. در این مطلب، نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که نقش بسیار مهمی را در ایجاد مدل‌های سه بعدی ایفا می‌کنند. این برنامه در واقع یک نرم افزار طراحی سه بعدی قدرتمند است که به کمک آن می‌توان مدل‌های سه بعدی اشیاء را ایجاد و ویرایش کرد. این نرم افزار امکانات زیادی برای طراحی اشیاء سه بعدی فراهم می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا از ابزارهای مختلفی برای خلق و ویرایش مدل‌های سه بعدی استفاده کنند.

با استفاده از این ابزار، کاربران قادرند با استفاده از امکانات متعدد، مدل‌های سه بعدی خود را ایجاد و ویرایش کنند. سپس این مدل‌ها را می‌توان به نرم‌افزارهای چاپ سه بعدی منتقل کرد تا به وسیله پرینترهای سه بعدی چاپ شوند و اشیاء سه بعدی واقعی ایجاد شوند.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار LuBan 3D را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار LuBan 3D :

– مناسب برای طراحی و ایجاد انواع مدل‌های سه‌بعدی

– دارا بودن امکانات متعدد در زمینه‌ی ساخت و طراحی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LuBan 3D.cover1  300x115 - دانلود LuBan 3D 19.01.2024 x64 - نرم افزار طراحی و تولید مدل‌های سه بعدی LuBan 3D.cover2  164x300 - دانلود LuBan 3D 19.01.2024 x64 - نرم افزار طراحی و تولید مدل‌های سه بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 69.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR