دانلود Autodesk PowerInspect Ultimate 2023 – نرم افزار سنجش 3 بعدی

دانلود Autodesk PowerInspect - نرم افزار سنجش 3 بعدی

دانلود Autodesk PowerInspect

نرم افزار سنجش 3 بعدی

 

Autodesk PowerInspect 2023 نرم افزاری جهت اندازه گیری و سنجش های سه بعدی برای طیف گسترده ای از سخت افزار هاست که بازرسی از قطعات بزرگ، پیچیده و چند لایه ای را ساده تر می کند. این برنامه راه حلی بسیار قدرتمند برای بازرسی، اعتبارسنجی و مدیریت کیفیت برای همه تجهیزات اندازه گیری ارائه می دهد تا مهندسان و طراحان بتوانند دقت و صحت کاری خود را چندین برابر نسبت به قبل بهبود ببخشند. یکی دیگر از کاربرد ها و ویژگی های جالب و کاربردی این نرم افزار قدرتمند امکان بازرسی و تأیید در ماشینکاری های CNC است. این نرم افزار شامل ابزار هایی جهت بازرسی و اندازه گیری قطعاتی می باشد که هنوز در مرحله راستی آزمایی روی ماشین (OMV) هستند و همین موضوع می تواند به شما کمک کند تا بتوانید سریع تر و دقیق تر تصمیم بگیرید.

با استفاده از PowerInspect اهداف تولید را برآورده کنید، از انجام کارهای گران قیمت خودداری کنید، زمان نصب های طولانی را که باعث به خطر افتادن بهره وری دستگاه و ظرفیت کلی کارخانه می شود را به حداقل برسانید، مشکلات را در مراحل اولیه تولید مشخص کنید، خطاهای انسانی را کاهش دهید و اشکال پیچیده سه بعدی را با کنترل کیفیت بیشتر اندازه بگیرید. این برنامه از دستگاه های اندازه گیری مختصات CNC، دستگاه های بازرسی قابل حمل و سایر سخت افزار های بازرسی پشتیبانی می کند. وقتی یک تیم برروی یک طرح بزرگ کار می کند طراحان می توانند داده ها و اطلاعات مهندسی خود را در هر زمان به سادگی با سهامداران اصلی به اشتراک بگذارند.

 

 


ویژگی های نرم افزار Autodesk PowerInspect:

– رابط کاربری هوشمند و کاربردی
– سازگاری با دستگاه های مخلف CNC
– بهینه سازی فرایندهای ماشینکاری
– کمک به تعمیرات سریع تر و کارآمدتر دریایی
– انجام بازرسی ها بدون نیاز به برنامه های CAD
– امکان ادغام بازرسی ها با مراحل طراحی و ساخت
– امکانات ویژه جهت طراحی خودرو
– توانایی انجام بازرسی و سنجش خودکار
– استفاده از یک رابط برای همه دستگاه های بازرسی قابل حمل از جمله CMM دستی و موارد دیگر
– بازرسی شکل های پیچیده
– امکان برنامه نویسی گرافیکی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Autodesk PowerInspect - نرم افزار سنجش 3 بعدی



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

OS: Microsoft® Windows® 10 64-bit Pro, Enterprise, or Education
CPU: Multiple core 64-bit processor, such as AMD Phenom II or Intel Core i7
Memory: 4 GB RAM minimum / 16 GB or more recommended for demanding parts
GPU: AMD and ATI graphics cards, such as Radeon and FireGL, are not supported. / For larger CAD files, a faster processor, more RAM, and a more powerful graphics card will give better performance.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 950 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR