دانلود RealVNC VNC Viewer 7.0.0 x86/x64 – نرم افزار ریموت کامپیوتر

دانلود RealVNC VNC Viewer 7.0.0 x86/x64 - نرم افزار ریموت کامپیوتر

 

دانلود RealVNC VNC Viewer

| نرم افزار ریموت کامپیوتر |

 

RealVNC VNC Viewer 7.0.0 x86/x64 نرم افزاری جدید، کاربردی و قوی به منظور دسترسی به کامپیوترهای راه دور به صورت ریموت است که از طریق یک محیط گرافیکی، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید دسترسی‌های راه‌ دور به سرورها و سیستم‌های ریموت را تعریف و مدیریت کنید. این برنامه یک ابزار کاربردی و قوی برای افرادی است که نیاز به راهکاری برای برقراری ارتباط امن و ساده با کامپیوترهای ریموت دارند. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و به دلیل رایگان بودن، کاربر می‌تواند بدون هیچ محدودیتی تا هر تعداد کانکشن ریموت را تعریف و با دبل کلیک بر روی پروفایل مربوطه به آن دسترسی ریموت پیدا کند. این نرم افزار، در واقع کلاینت مخصوص VNC Connect است که به سرعت و سادگی می‌توانید آن را بر روی سرورها راه‌اندازی و از طریق این کلاینت به آن‌ها ریموت بزنید.

این نرم افزار زمینه‌های کاربرد متعددی دارد و شما بسته به نیاز خود می‌توانید کانشکن‌های دلخواه مختلف را ایجاد و در هر زمان با دبل کلیک بر روی آن، به سرور مورد نظر لاگین کنید. یکی از ویژگی‌های مهم این نرم افزار، پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف است. به این ترتیب شما می‌توانید از سیستم ویندوزی خود به توزیع‌های مختلف لینوکس، سیستم‌عای مک و یا حتی گوشی‌های اندروید و iOS ریموت بزنید. این نرم افزار به دلیل دارا بودن امکانات متعدد می‌تواند هم برای نیازهای شخصی و هم برای نیازهای حرفه‌ای در سطح سازمانی انتخابی ایده‌آل باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار RealVNC VNC Viewer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار RealVNC VNC Viewer :

– امکان نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

– توانایی برقراری ارتباط سریع با سیستم‌های ریموت

– امکان ارتباط با سیستم‌های ویندوز، لینوکس، مک، اندروید و iOS

– امکان کنترل سطح دسترسی به ریموت‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RealVNC VNC Viewer.cover1  300x176 - دانلود  RealVNC VNC Viewer 7.0.0 x86/x64 - نرم افزار ریموت کامپیوتر RealVNC VNC Viewer.cover2  221x300 - دانلود  RealVNC VNC Viewer 7.0.0 x86/x64 - نرم افزار ریموت کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز
فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.52/4.13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR