دانلود iMyFone MarkGo 2.7.0 x64 – حذف واترمارک از روی عکس و فیلم

دانلود iMyFone MarkGo 2.7.0 x64 - حذف واترمارک از روی عکس و فیلم

 

دانلود iMyFone MarkGo

| حذف واترمارک از روی عکس و فیلم |

 

iMyFone MarkGo 2.7.0 x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قدرتمند به منظور حذف کردن واترمارک از روی عکس و فیلم است که می‌تواند بدون آنکه هیچ اثری در پس‌زمینه از خود بر جای بگذارد، واترمارک‌های عکس و فیلم را از بین ببرد. این روزها در فضای آنلاین با توجه به‌ نبودن نظم و قوانین سفت و سخت برای کپی و به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات، تولید‌کنندگان محتوا معمولا سعی می‌کنند که بر روی آثار تصویری و یا ویدیویی که در اینترنت منتشر می‌کنند، واترمارک قرار دهند. لوگو یا واترمارک، یک راهکار نسبتا ثابت شده برای محافظت از اطلاعات است که به شکلی رایج در فضای آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روزها با توجه به رشد و توسعه چشم‌گیر هوش مصنوعی، ابزارها و راهکارهای متعددی با تکیه بر این دانش معرفی و روانه بازار می‌شوند. در این مطلب از سایت یاس دانلود نیز یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی را برای دستکاری واترمارک‌ها در عکس و فیلم برای شما عزیزان آماده کرده ایم که قادر است به شکلی ساده و سریع، هرگونه واترمارک را از روی محتوای شما حذف کند.

این نرم افزار که بر پایه تکنولوژی هوش مصنوعی ساخته شده، امکانی را فراهم می‌کند که کاربر بتواند به شکلی ساده و آسان، انواع واترمارک موجود بر روی عکس و فیلم‌ها را حذف کند. این برنامه برخلاف انواع دیگر روش‌های موجود برای حذف واترمارک، قادر است بدون بر جای گذاشتن هرگونه اثر اقدام به حذف واترمارک از روی عکس‌ها کند. این نرم افزار یک ابزار قدرتمند و ساده به منظور از بین بردن انواع واترمارک از روی عکس و فیلم‌ها است که می‌توان با استفاده از آن، انواع لوگو، نوشته یا … از روی عکس و فیلم‌ها را بدون بر جای گذاشتن هیچگونه اثری از آن‌ها حذف کرد.   هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار iMyFone MarkGo را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iMyFone MarkGo :

– قابلیت حذف لوگو یا واترمارک از روی فیلم‌ها

– امکان بازسازی پس‌زمینه‌ی عکس و فیلم‌ها پس از فرآیند حذف لوگو، نوشته و … از روی آن‌ها

– امکان انتخاب ساده و آسان واترمارک از روی عکس و فیلم و پاک کردن سریع آن‌ها

– مجهز بودن به تکنولوژی هوش مصنوعی جهت حذف کردن گروهی واترمارک از روی عکس و فیلم‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

iMyFone MarkGo.cover2  300x178 - دانلود iMyFone MarkGo 2.7.0 x64 - حذف واترمارک از روی عکس و فیلم iMyFone MarkGo.cover1  300x169 - دانلود iMyFone MarkGo 2.7.0 x64 - حذف واترمارک از روی عکس و فیلم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 121 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR