دانلود Macrorit Partition Extender 1.5.0 – نرم افزار پارتیشن بندی هارد

 Macrorit Partition Extender - نرم افزار پارتیشن بندی هارد

 

دانلود Macrorit Partition Extender

| نرم افزار پارتیشن بندی هارد |

 

Macrorit Partition Extender 1.5.0 یک نرم افزار کاربردی است که به شما کمک می کند تا خیلی سریع و راحت یک پارتیشن را با استفاده از پارتیشن همسایه آن گسترش دهید و اگر فضای خالی در دیسک موجود باشد، آن فضای خالی را به طور خودکار ادغام کنید علاوه بر این نیازی به کوچک کردن دستی پارتیشن و ایجاد فضای اختصاصی برای گسترش پارتیشن نیست در اکثر موارد می توانید با یک کلیک پارتیشن کوچک را به یک پارتیشن بزرگتر تبدیل کنید. معمولا پارتیشن بندی را قبل از نصب و یا در حین نصب ویندوز انجام می دهند اما با استفاده از ابزار های مختلف می توان مشخصات، نوع و اندازه پارتیشن ها را پس از نصب ویندوز نیز تغییر داد.

این نرم افزار یک نمای کلی و گرافیکی از فضای هارد دیسک های متصل به رایانه را به کاربر نمایش می دهد پس از آن و با انتخاب درایو مورد نظر و کلیک بر روی گزینه Next می توان ظرفیت جدید (گزینه هایی برای انتخاب حداکثر و حداقل ظرفیت ممکن وجود دارد) و حتی مقدار افزایش حجم پارتیشن را مشخص کرد البته در حین انجام این تغییرات، نقشه هارد دیسک بطور همزمان نمایش داده می شود. با استفاده از نرم افزار Macrorit Partition Extender خیلی راحت و آسان می توان معایب پارتیشن بندی هارد دیسک های مختلف را اصلاح کرد.

 

 

 

ویژگی های Macrorit Partition Extender:

– توانایی افزایش و کاهش حجم درایو ها تنها با یک کلیک
– امکان ادغام فضای اختصاص نیافته به سایر پارتیشن ها
– نمایش نقشه دقیق هارد
– سازگار با تمام هارد های HDD، SSD و حافظه های تحت شبکه
– امکان انتخاب حداقل و حداکثر ظرفیت ممکن برای هر پارتیشن
– سازگار با سخت افزار های قدیمی
– پشتیبانی از فضای ذخیره سازی ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Macrorit Partition Extender - نرم افزار پارتیشن بندی هارد



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Keygen.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و از پنجره باز شده از بخش Product گزینه Partition Extender و از بخش Edition یکی از نسخه های این برنامه را به دلخواه انتخاب و بر روی Generate کلیک کنید
– از کد ساخته شده در قسمت Key برای فعال سازی برنامه استفاده کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR