آموزش حذف بک گراند تصویر با Paint در ویندوز 11

آموزش حذف بک گراند تصویر با Paint در ویندوز 11

 

آموزش حذف بک گراند تصویر با Paint در ویندوز 11

| قابلیت جدید ویرایش حرفه ای عکس در Paint ویندوز 11 |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید از طریق آن، به شکل سریع و ساده بک گراند عکس مورد نظر خود را بدون نیاز به هیچ ابزار جانبی دیگری و فقط با استفاده از پینت (Paint) ویندوز 11 حذف کنید! همانطور که می‌دانید، تا پیش از این صرفا با استفاده از ابزارهای مخصوص انجام این کار میسر بود. ولی همزمان با بروزرسانی عظیم Paint در ویندوز 11، شاهد اضافه شدن امکانات پیشرفته‌تری برای ویرایش تصویر در این ابزار هستیم.

یکی از قابلیت‌های جذاب Paint در ویندوز 11، امکان حذف کردن بک گراند تصاویر با سهولت و سادگی بسیار است. در این مطلب، به شما آموزش خواهیم داد که چطور شما هم بتوانید به شکل حرفه‌ای از این ویژگی جذاب استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.

 

 

 

1- از طریق فایل اکسپلورر، بر روی فایل عکس خود راست کلیک کرده و Open With > Paint را انتخاب کنید.

RemoveBGWithPaint1 300x170 - آموزش حذف بک گراند تصویر با Paint در ویندوز 11

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

2- از بخش Image، بر روی آیکون Remove Background (مشابه تصویر زیر) کلیک کنید.

RemoveBGWithPaint2 300x185 - آموزش حذف بک گراند تصویر با Paint در ویندوز 11

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

3- پس از چند لحظه، Paint بک گراند تصویر را شناسایی و اقدام به حذف آن می‌کند. در پایان می‌توانید از طریق File > Save، تصویر جدید را ذخیره کنید.

RemoveBGWithPaint3 300x184 - آموزش حذف بک گراند تصویر با Paint در ویندوز 11

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR