دانلود بازی Old World – Heroes of the Aegean برای PC

دانلود بازی Old World برای PC

 

دانلود بازی Old World برای کامپیوتر

| بازی جهان قدیم |

| نسخه FLT |

 

بروزرسانی در تاریخ 1401/03/01: نسخه جدید Old World Heroes of the Aegean-FLT به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

Old World – Heroes of the Aegean بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، استراتژیک و علمی تخیلی می باشد که در سال 2021 توسط Mohawk Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، یک عنوان استراتژیک جدید و سرگرم‌کننده است که در دنیایی باستانی مربوط به سرزمین‌های تاریخی به تصویر کشیده می‌شود که سبک و سیاقی مشابه با بازی Civilization و Crusader King دارد. اگر که از دوست‌داران این سبک از بازی‌ها باشید، این بازی می‌تواند برای شما ترکیبی از عناوین فوق را به ارمغان آورد تا بتوانید از حال و هوای حاکم بر آن لذت ببرید.

در این بازی، شما مدیریت و رهبری امپراتوری‌های مختلف در تاریخ دنیای باستان را به دست خواهید گرفت. فواصل زیاد در بین سرزمین‌ها، موقعیت‌های جغرافیایی مختلف، وجود زنجیره‌های کوهستانی بزرگ در بین آن‌ها و … از جمله چشم‌اندازهای اولیه این بازی جذاب و سرگرم‌کننده محسوب می‌شوند. جهان قدیم را در جریان روایت داستانی این بازی فتح کنید. شما در این بازی با پادشاهان مختلفی از تاریخ گوشه و کنار دنیا سر و کار دارید که روایات و نبردهای در جریان بین آن‌ها در نوع خود بسیار جذاب و هیجان‌انگیز هستند. از این روی، امیدواریم که شما هم از تجربه این بازی جذاب، لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Old World را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Old World 1 300x169 - دانلود بازی Old World - Heroes of the Aegean برای PC Old World 2 300x169 - دانلود بازی Old World - Heroes of the Aegean برای PC

 

Old World 4 300x169 - دانلود بازی Old World - Heroes of the Aegean برای PC Old World 3 300x169 - دانلود بازی Old World - Heroes of the Aegean برای PC

 

تریلر بازی Old World :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows 7 (64-bit)
Processor: Intel i5-6400 2.7ghz or similar
Memory: 8 GB
Storage: 10 GB
DirectX: DirectX11
Graphics: NVIDIA GTX 770 / AMD R9 290

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– محتوای فولدر کرک Crack را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 4.99 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR