دانلود Ondesoft iOS System Recovery 1.0.0 – رفع مشکلات نرم افزاری آیفون و آیپد

دانلود Ondesoft iOS System Recovery 1.0.0 - رفع مشکلات نرم افزاری آیفون و آیپد

 

دانلود Ondesoft iOS System Recovery

| رفع مشکلات نرم افزاری آیفون و آیپد |

 

Ondesoft iOS System Recovery 1.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور تشخیص ایرادات نرم افزاری دستگاه‌های iOS است که کاربر با استفاده از آن می‌تواند مشکلات مختلفی که عموم کاربران آیفون و آیپد با این دستگاه‌ها مواجه‌اند را برطرف نماید. خصوصیت مهم این برنامه، عدم حذف شدن اطلاعات و یا ریست فکتوری شدن دستگاه حین انجام فرآیند سیستم ریکاوری است. در واقع شما با استفاده از این برنامه می‌توانید بسیاری از مشکلات iOS/iPadOS/tvOS را بدون خطر از دست رفتن اطلاعات خود برطرف کرده و مشکلات نرم افزاری دستگاه‌ها را برطرف نمایید.

بنا بر دلایل مختلف ممکن است هریک از شما کاربران دستگاه‌های اپل، با مشکل عدم امکان روشن شدن دستگاه خود مواجه شوید. در اکثر مواقع، این مشکل به دلیل اختلال نرم افزاری رخ می‌دهد که در پی آن، دستگاه در یکی از حالات ریکاوری و یا دی‌اف‌یو قرار می‌گیرد و یا اینکه پس از آپدیت شدن، بر روی لوگوی اپل گیر می‌کند. اینگونه موارد، از جمله مشکلاتی هستند که می‌توانید همه آن‌ها را طی چند قدم ساده توسط این نرم افزار برطرف نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Ondesoft iOS System Recovery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ondesoft iOS System Recovery :

– دارا بودن 2 حالت Standard mode/Advanced mode برای حل مشکلات نرم افزاری محصولات اپل

– امکان حل مشکل گیر کردن در حالات Boot Loop/Recovery mode/DFU mode و …

– امکان بازیابی دستگاه‌های آیفون و آیپد بدون خطر از دست رفتن اطلاعات

– حل مشکل Forgot iPhone Passcode/iPhone Disabled

– امکان ورود سریع به حالت Recovery mode در iPhone/iPod touch/iPad

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ondesoft iOS System Recovery.cover1  300x172 - دانلود Ondesoft iOS System Recovery 1.0.0 - رفع مشکلات نرم افزاری آیفون و آیپد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 190 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR