دانلود Qiplex Speedy Duplicate Finder 1.2.1 – جستجو پیدا کردن سریع فایل‌های تکراری

دانلود Qiplex Speedy Duplicate Finder 1.2.1 - جستجو پیدا کردن سریع فایل‌های تکراری

 

دانلود Qiplex Speedy Duplicate Finder

| جستجو پیدا کردن سریع فایل‌های تکراری |

 

Qiplex Speedy Duplicate Finder 1.2.1 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه اسکن و پیدا کردن سریع فایل‌های تکراری در سیستم‌عامل ویندوز است که کاربر به کمک آن می‌تواند اطلاعات موجود در سیستم خود را برای تکراری بودن اسکن کند. در صورتی که شما نیز با مشکل ذخیره و نگهداری اطلاعات تکراری در سیستم خود مواجه هستید، ما برایتان ابزاری را سراغ داریم که می‌تواند سریعا این دسته از اطلاعات را شناسایی و تصمیم‌گیری در رابطه با آن‌ها را به شما واگذار کند. در صورتی که بخواهید این کار را به طور دستی انجام دهید، این کار ممکن است پرخطا و زمان‌بر باشد. با استفاده از این ابزار مخصوص، شما می‌توانید به سرعت اطلاعات تکراری سیستم را شناسایی و با حذف آن‌ها، بخش زیادی از فضای اشغال شده توسط آن‌ها را آزاد کنید.

تکراری بودن فایل‌ها، مشکلی است که ممکن است همه ما با آن حداقل برای یک بار هم که شده مواجه شده باشیم. زمانی که برای مدتی طولانی به این موضوع بی‌توجهی کنید، ممکن است رفته رفته شاهد اشغال شدن حجم زیادی از فضای حافظه توسط این دسته از فایل‌ها شوید. خوشبختانه با استفاده از ابزارهایی مخصوص، به راحتی می‌توانید این فایل‌ها را شناسایی و با چند کلیک فایل‌های تکراری را حذف کنید. این برنامه یکی از بهترین ابزارها در زمینه شناسایی و نمایش اطلاعات تکراری در سیستم است که کاربران مبتدی و حتی حرفه‌ای هم می‌توانند از مزایای آن نهایت بهره را ببرند. هم اکنون می توانید نرم افزار Qiplex Speedy Duplicate Finder را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Qiplex Speedy Duplicate Finder :

– قابلیت اسکن ده‌ها هزار فایل تنها در عرض چند ثانیه

– پشتیبانی از انواع حافظه‌ها، شناسایی فایل‌ها و فولدرها

– قابلیت تعیین فیلتر و رسیدن سریع به خروجی مورد نظر

– سادگی بسیار در تشخیص فایل‌های اضافه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Qiplex Speedy Duplicate Finder.cover1  300x225 - دانلود Qiplex Speedy Duplicate Finder 1.2.1 - جستجو پیدا کردن سریع فایل‌های تکراری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR