دانلود MyDrive 1.1 – چک کردن سریع وضعیت و محتوای درایوها

دانلود MyDrive 1.1 - چک کردن سریع وضعیت و محتوای درایوها

 

دانلود MyDrive

| چک کردن سریع وضعیت و محتوای درایوها |

 

MyDrive 1.1 نام یک ابزار سبک و ساده به منظور دسترسی سریع‌تر به وضعیت درایوها و محتوای آن‌هاست. این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید از طریق یک شرتکات ساده و سریع به وضعیت درایوها و همینطور به محتوای آن‌ها دسترسی ساده‌تر داشته باشید. ورود به یک درایو از هارد دیسک از فایل اکسپلورر، روشی است که به طور معمول در طول روز از آن استفاده می‌کنیم. اما اگر که این اتفاق بارها و بارها رخ دهد، ممکن است که این موضوع کمی سخت و زمان‌بر باشد. برخی کاربران از طریق شرتکات‌های مخصوص در دسکتاپ، این دسترسی را سریع‌تر می‌کنند؛ اما اگر که شما مالف اضافه کردن آیکون جدید به دسکتاپ هستید، پیشنهاد می‌کنیم نرم افزار مای‌درایو را از دست ندهید.

این نرم افزار که به صورت پرتابل توسعه یافته، بدون نیاز به نصب در ویندوز آماده‌ی کار است. این برنامه در واقع یک شرتکات شناور بر روی صفحه را در دسترس شما می‌گذارد که بتوانید از طریق آن به هر فایل یا فولدری در سیستم دسترسی داشته باشید. در واقع با این نرم افزار دیگر نیازی نیست که برای دسترسی به مسیرهای طولانی در ویندوز، تمام فولدرها را یکی پس از دیگری در ویندوز اکسپلورر پیمایش کنید؛ به جای آن می‌توانید از طریق همین شرتکات کاربردی در ویندوز، سریعا به مسیر دلخواه‌تان هدایت شوید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار MyDrive را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار MyDrive :

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

– عدم نیاز به نصب و قابلیت کارکرد به صورت پرتابل

– امکان دسترسی به فولدر و یا درایو مورد نظر از طریق شرتکات شناور بر روی صفحه

– دارا بودن تنظیمات بسیار ساده و سریع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MyDrive.cover1  300x221 - دانلود MyDrive 1.1 - چک کردن سریع وضعیت و محتوای درایوها MyDrive.cover2  88x300 - دانلود MyDrive 1.1 - چک کردن سریع وضعیت و محتوای درایوها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 476 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR