دانلود FlareGet 5.0.0 – نرم افزار مدیریت و افزایش سرعت دانلود فایل ها

دانلود FlareGet 4.8.108 - نرم افزار مدیریت و افزایش سرعت دانلود فایل ها

 

دانلود FlareGet

| نرم افزار مدیریت و افزایش سرعت دانلود فایل ها |

 

FlareGet 5.0.0 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه مدیریت فایل‌های دانلودی و همچنین افزایش سرعت دریافت‌ فایل‌ها از اینترنت است. این روزها تقریبا همه کاربران برای دریافت فایل‌های خود از اینترنت، به یک نرم افزار مدیریت دانلود احتیاج دارند. علاوه بر امکانات قابل توجه این نرم افزارها در زمینه ارتقای سرعت دانلود، برخی دیگر از ویژگی‌ها نیز در این روند تاثیر چشم‌گیری دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت زمان‌بندی فایل‌های دانلودی، تشکیل صف برای دریافت فایل‌ها، امکان تعیین یوزرنیم و پسورد برای دانلود از اکانت‌های VIP، توانایی Pause/Resume حین دانلود و …. اشاره کرد.

نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده کرده‌ایم، یک ابزار جدید مدیریت دانلود است که با الگوریتم پیشرفته خود، امکان دانلود فایل‌ها با سرعتی بسیار بالا را برایتان فراهم می‌کند. این برنامه قادر است فایل‌های دانلودی را به چند بخش پشت سر هم تقسیم کند و فرآیند دانلود آنان را به شکل نوبتی انجام دهد. این الگوریتم، سبب می‌شود که نهایتا فایل مورد نظر کاربر با سرعت بسیار بیشتری نسبت به حالت پیش‌فرض دانلود شود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FlareGet را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FlareGet :

– قابلیت بخش‌بندی فایل‌های حجیم برای بهبود سرعت دانلود

– سازگاری با کلیه مرورگرهای وب

– دارا بودن فایل منیجر قدرتمند داخلی

– پشتیبانی از Pause/Resume حین دانلود فایل‌ها

– توانایی محدودسازی سرعت دانلود فایل‌ها

– قابلیت زمان‌بندی دانلود خودکار فایل‌ها

– توانایی دانلود ویدیوهای آنلاین از وب‌سایت‌های یوتیوب، آپارات و …

– امکان برداشتن لینک از کلیپ بورد

– توانایی دانلود گروهی فایل‌ها به طور همزمان

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR