دانلود رایگان افزونه دیجیتس Digits

Digits - دانلود رایگان افزونه دیجیتس Digits

دانلود رایگان افزونه دیجیتس Digits

در این مقاله به زبان ساده افزونه دیجیتس و کاربردهای آن شرح داده شده است. و حاوی دانلود رایگان افزونه دیجیتس است.این روزها احتمالا نام دیجیتس را خیلی شنیده‌اید. حتی اگر حوزه کاری شما سئو، سایت سازی و موارد مرتبط هم نباشد، احتمالا نام این افزونه و یا پلاگین حتما به گوشتان خورده است. اما دیجیت چیست؟ چه کارایی‌هایی دارد؟ چگونه کار میکند؟ و…….

پاسخ همه این سوالات در همین مقاله است. همچنین در انتهای مقاله بهترین و مقرون به صرفه ترین پنل پیامکی افزونه دیجیتس نیز معرفی شده است.

 

افزونه دیجیتس چیست؟

یکی از مشکلات اصلی  و دردسر ساز وردپرس، نبود امکان ثبت نام با  شماره موبایل بود. اما پس از افزونه دیجیتس این مشکل به طور کلی از بین رفت. در حال حاضر شما تنها با یک موبایل میتوانید وارد سایت دلخواه شده و فقط و فقط با شماره موبایلتان کارهای ثبت نامی خود را انجام دهید. افزونه ثبت نام با مویایل دیجیت (Digits) به‌ کاربران شما این اجازه را می‌دهد تا تنها با وارد کردن شمارۀ موبایل خود وارد وب‌سایت شما شوند.

طبق آمار، افزونه دیجیتس به طور کلی توانسته است میزان خرید و فروش ها و بازدیدهای آنلاین را افزایش بدهد. چون دیگر مانند زمانهای قدیم لازم نیست زمان زیادی برای ثبت نام در نظر گرفته شود. تنها با یک شماره تلفن موبایل عضو سایت مورد علاقه خود خواهید شد.

کاربرد پلاگین دیجیت

در قسمت بالا کمی تا حدودی درمورد افزونه دیجیتس و کارآیی های آن صحبت شد. حال میخواهیم به طور کلی ویژگیهای افزونه را با هم بررسی کنیم.

–  ورود به سایت بدون رمز عبور
–  امکان ریست رمز ورود با ارسال کد تایید پیامکی
–  پشتیبانی کامل از ووکامرس
–  پشتیبانی از ایزی دیجیتال دانلود
–  پشتیبانی کامل از افزونه ویژوال کامپوزر
–  پشتیبانی کامل از افزونه چند فروشندگی دکان
–  امکان ثبت نام با پسورد و یا پیامک کد تایید
–  پشتیبانی از افزونه بی بی پرس
–  هماهنگ شده با کاربران عضو شده قدیمی
–  امکان ریدارکت آدرس های ثبت نام و ورود و خروج
–  امکان غیرفعال سازی ایمیل برای ورود
–  امکان افزودن کاربر برای مدیریت
–  کاملا ریسپانسیو شده
–  امکان سفارش سازی استایل
–  امکان استفاده از طرح های مختلف برای ورود به سایت
–  پشتیانی از انواع سامانه های پیامکی

 

دانلود رایگان افزونه دیجیتس Digits

سامانه‌ و پنل پیامکی در واقع نقش مکمل در اجرای افزونه هایی که قابلیت ارسال اس ام اس دارند را دارد. فرض کنید شما افزونه دیجیتس خود را ست کرده اید و کاربر میخواهد از دکمه فراموش کردن رمز استفاده کند تا رمز جدید برای ایشان اس ام اس شود. برای اینکه اس ام اس ارسال شود باید افزونه تایید شماره موبایل در وردپرس خود را با یک پنل اس ام اس معتبر ست کنید تا بدون مشکل کاربران خود را به راحتی عضو سایتتان کنید.

Digits3 - دانلود رایگان افزونه دیجیتس Digits

بهترین پنل پیامکی افزونه ارسال otp در وردپرس

افزونه ارسال otp نیز نام دیگری از افزونه دیجیتس است که در بین عموم مردم رواج دارد. همانطور که قبلا مطرح شد برای اینکه بتوانید از کارایی های افزونه احراز هویت پیامکی در وردپرس بهره ببرید باید آن را با یک پنل پیامکی ست کنید. در این قسمت از مقاله ویژگی های بهترین پنل پیامکی را برای شما گردآورده ایم تا از یک مرجع معتبر اقدام به خرید پنل اس ام اس کنید. مکث اس ام اس کارگزار سورس ابر قدرتمند ippanel هست و کمترین تعرفه ها در کل کشور را دارد. پس برای خرید پنل  اس ام اس مناسب دیجیتس بهترین گزینه هستند.

 

هزینه پنل مناسب

برای ارسال هرگونه پیامک در وهله اول باید یک پنل خرید کنید. و از داخل پنل ارسالهایتان را انجام دهید. هزینه این پنل‌ها باید مناسب و معقول باشند. هستند شرکتهایی که پنل رایگان در اختیار کاربران قرار میدهند. اما این شرکت‌ها عموما تعرفه‌های بسیار بالایی دارند. این نمایندگان از آنجایی که تعرفه‌های بالایی دارند، پنل‍های رایگان ارائه میدهند. اما دقت کنید. شما با پرداخت تعرفه‌های بالا احتمالا در طول یکبار ارسال و با مقدار ارسال متوسط احتمالا 3 الی 4 برابر بیشتراز حد نرمال هزینه شارژ پیامک خواهید داد. طبق تجربیات چندین ساله ما، این روش اصلا برای کاربران به صرفه نیست و انگار که چند بار هزینه پنل میدهند.همجنین بهتر است با سامانه پیامکی کار کنید که پنل ها بدون هزینه تمدید باشند.

 

تعرفه های ارزان

یک پنل پیامک افزونه ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس خوب باید تعرفه‌های ارسال ارزان و معقولی داشته باشد. برای خرید پنل پیامک حتما به دنبال کمترین تعرفه‌ها باشید تا بتوانید با کارگزار اصلی در ارتباط باشید و از کارگزار‌های اصلی پنل پیامک بگیرید. تعرفه‌های ارسال بالا باعث میشوند که شما در هر بار ارسال هزینه‌های بیشتری بپردازید. مکث اس ام اس کارگزار اصلی در این حوزه بوده و کمترین تعرفه‌ها در سطح کشور متعلق به این شرکت می باشد.

 

پشتیبانی پنل پیامک

گرچه کار با پنل‌های پیامکی آسان است اما باید این موضوع را در نظر بگیرید که یک پنل پیامک خوب باید پشتیبانی قوی و مستمر داشته باشد. یکی دیگر از دلایلی که شما باید در هنگام خرید پنل پیامک دقت کنید بحث پشتیبانی آن میباشد. معمولا نمایندگان و زیر شاخه‌ها پشتیبانی های قوی و مستمر ندارند. بنابراین بهتر است که با کارگزار اصلی یک سورس همکاری داشته باشید. در مکث اس ام اس میتوانید از طریق راه‌های مختلف مانند ارسال تیکت، تماس تلفنی و واتساپ پشتیبانی‌های قوی و مستمر دریافت کنید.تیم مکث بعد از خرید پنل و تا آخرین لحظه بدون هزینه اضافی و هزینه تمدید در اختیار شما خواهد بود.

 

دیتابیس آپدیت و منو های ارسال کامل

شاید برایتان جالب باشد که شما میتوانید علاوه بر ارسال پیامکهای وب سرویسی، کارهای تبلیغاتی خود را نیز با پنل اس ام اس انجام دهید. میتوانید از منو های ارسال داخل پنل به حالت رایگان برای تبلیغات خود استفاده کنید. در داخل پنل پیامکی مکث همه منو های ارسال مانند ارسال از روی نقشه، ارسال دکلی، ارسال بر اساس سن و جنس و… با بهترین و آپدیت ترین دیتابیس و شماره ها وجود دارد.

Digits2 - دانلود رایگان افزونه دیجیتس Digits

خطوط خدماتی عمومی برای ارسال های وب سرویسی

یک پنل پیامک خوب باید دارای خطوطی باشد که کاربران بتوانند در ارسال‌های وب سرویسی از آنها استفاده کنند. کاربران مکث اس ام اس برای ارسال های دیجیتسی خود از خطوط خدماتی عمومی رایگان  استفاده میکنند. با این خطوط میتوان ارسال های سریع لحظه ای دیجیتس و سایر افزونه ها را ارسال کرد و از بلک لیست هم عبور میکنند.

 

دانلود رایگان افزونه دیجیتس فارسی

برای دانلود رایگان افزونه دیجیتس میتوانید با مکث اس ام اس همکاری کنید تا به راحتی و بدون دردسر این افزونه در فضای وردپرسی شما ذخیره شود. توجه داشته باشید که افزونه دیجیتس که MaxSMS ارائه میکند نسخه اورجینال و رایگان است و شما فقط کافیست تا یک پنل پیامک از مکس تهیه کنید.

 

ارسال پیامک زماندار در ووکامرس

از دیگر امکانات پنل اس ام اس مکث میتوان به قابلیت ارسال پیامک زماندار در ووکامرس نیز اشاره کرد. این قابلیت ها امروزه خواهان بسیار زیادی دارند. به کمک این افزونه میتوانید تنظیم کنید تا به مشتریان در بازه های زمانی مختلف دلخواه، مثلا یک روز بعد از خرید، یک پیامک خودکار ارسال شود. پس از ثبت نام در مکث اس ام اس میتوانید از خدمات پشتیبانی دائمی و حرفه‌ای آن بهره ببرید.

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ZIP
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR