دانلود بازی Parking Mania 2 1.0.1500 – پارک اتومبیل برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Parking Mania 2 1.0.1415 - پارک اتومبیل برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Parking Mania 2 برای اندروید

| بازی پارک اتومبیل برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Parking Mania 2 1.0.1500 نام یک بازی اندرویدی جدید، در سبک سری بازی های پارک اتومبیل می باشد که به تازگی از سوی استودیوی بازی سازی Mobirate Ltd برای کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی عرضه گردیده و در همین مدت کم، با استقبال بی نظیر کاربران رو به رو شده است. همانند سایر بازی های پارکینگ اتومبیل، در بازی پارکینگ مانیا 2، شما با مجموعه ای از مراحل و مأموریت ها رو به رو خواهید شد که طی هریک از آنان می بایست اتومبیل های مخصوصی را در محل های تعیین شده به درستی پارک کنید تا امتیاز بخش مربوطه را به خود اختصاص دهید.

اتومبیل های این بازی، از مشاغل مختلفی هستند، به عنوان مثال ممکن است در یک مرحله وظیفه پارک یک تاکسی و در مرحله ای دیگر، وظیفه پارک کردن یک کامیون حمل بار را بر عهده داشته باشید. طی این بازی می توانید با افزایش مهارت های خود، به یکی از حرفه ای ترین های پارک خودرو، در شهرستان های بزرگ تبدیل شوید. هم اکنون می توانید بازی Parking Mania 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Parking Mania 21 150x84 - دانلود بازی Parking Mania 2 1.0.1500 - پارک اتومبیل برای اندروید + پول بی نهایت Parking Mania 22 150x84 - دانلود بازی Parking Mania 2 1.0.1500 - پارک اتومبیل برای اندروید + پول بی نهایت Parking Mania 23 150x84 - دانلود بازی Parking Mania 2 1.0.1500 - پارک اتومبیل برای اندروید + پول بی نهایت Parking Mania 24 150x84 - دانلود بازی Parking Mania 2 1.0.1500 - پارک اتومبیل برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 90.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR