دانلود Bricelam ImageResizer 3.1.1 – نرم افزار تغییر سایز تصاویر

دانلود Bricelam ImageResizer 3.1.1 - نرم افزار تغییر سایز تصاویر

 

دانلود Bricelam ImageResizer

| نرم افزار تغییر سایز تصاویر |

 

Bricelam ImageResizer 3.1.1 نام نرم افزاری است که می‌توان آن را به عنوان ابزاری ساده و سریع برای تغییر سایز تصاویر در سیستم‌عامل ویندوز مورد استفاده قرار داد. اگر از دسته افرادی باشید که دائما با تصاویر گرافیکی و به اشتراک‌گذاری آن‌ها در فضای وب سر و کار دارند، احتمالا ابزارهای متعددی را برای تغییر دادن سایز تصاویر خود مورد استفاده قرار داده‌اید. هریک از این ابزارها، دارای خصوصیات خاص خود هستند و عموم کاربران ترجیح می‌دهند که تغییر دادن اندازه تصاویر، زمان چندان زیادی را از آنان طلب نکند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزار جدیدی را به شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم که ضمن یکپارچگی با منوی راست کلیک ماوس در محیط ویندوز، سریع‌ترین راهکار را برای تغییر سایز تصاویر به شما پیشنهاد می‌کند.

پس از نصب این نرم افزار بر روی ویندوز، آیتم جدیدی به منوی راست کلیک ماوس اضافه می‌شود که با کلیک بر روی آن، سریعا می‌توانید اندازه جدید تصویر دلخواه خود را وارد کرده و خروجی آن را تحویل بگیرید. این برنامه، با ساده‌سازی فرآیند تغییر سایز سعی بر آن دارد تا ساده‌ترین راهکار موجود را برای تغییر سایز تصاویر به شما ارائه کند تا بتوانید با چند کلیک ساده، تصاویر خود را به سایز دلخواه‌تان تغییر دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Bricelam ImageResizer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Bricelam ImageResizer :

– سادگی بسیار در تغییر سایز تصاویر

– عدم نیاز به طی مراحل طولانی و پیچیده برای تغییر اندازه عکس‌ها

– امکان تغییر سایز تصاویر از طریق منوی راست کلیک ماوس

– دارا بودن حجم کم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Bricelam ImageResizer.cover1  300x181 - دانلود Bricelam ImageResizer 3.1.1 - نرم افزار تغییر سایز تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 790 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR