دانلود ContourTrace 2.3.3 x64 – تبدیل کردن تصاویر رستر به وکتور

دانلود ContourTrace 2.3.3 x64 - تبدیل کردن تصاویر رستر به وکتور

 

دانلود ContourTrace

| تبدیل کردن تصاویر رستر به وکتور |

 

ContourTrace 2.3.3 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و پیشرفته در زمینه تبدیل کردن ساده و سریع تصاویر رستر از قبیل BMP, JPEG به تصاویر وکتور در فرمت‌های DXF, SVG است. هدف اصلی این نرم افزار، استخراج کردن دیتای مهم از تصاویر برای محاسبات لازم برای تولید نسخه وکتور عکس‌ها است. این برنامه، با استخراج دیتای فوق، شروع به انجام محاسبات لازم برای طراحی و ساخت نسخه وکتور شده‌ی تصاویر می‌کند. همانطور که می‌دانید، عمده‌ی تصاویری که در طول روز به عنوان یک کاربر عادی با آن سر و کار داریم، تصاویری از نوع “رستر” هستند. این دسته تصاویر، از اجزایی به نام “پیکسل” ساخته شده‌اند. در واقع این پیکسل‌ها هستند که با در کنار هم قرار گرفتن، تصویر اصلی را ایجاد کرده‌اند. همین امر سبب می‌شود که با زوم کردن بر روی تصاویر رستر، شاهد افت کیفیت آن‌ها هستیم. اما تصاویر وکتور در مقابل، در هر میزان بزرگنمایی قادرند محاسبات لازم را دوباره اجرا کرده و تصویر را در هر میزان بزرگنمایی با کیفیت اصلی به نمایش بگذارند.

نرم افزاری که در اینجا خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم، امکانی فراهم می‌کند که بتوانید تصاویر رستر در فرمت‌های JPEG, BMP, PNG را به فرمت وکتور تبدیل کنید. این برنامه با اعمال فیلترهایی حرفه‌ای و متعدد، امکانی را فراهم می‌کند که به نتایجی بهینه‌تر از تصاویر خود در نسخه وکتور دسترسی داشته باشید. این نرم افزار مجهز به الگوریتم‌هایی است که می‌تواند خطوط و نقاط تشکیل‌دهنده‌ی عکس‌ها را استخراج کند و شما هم می‌توانید به طور دستی برخی از آن‌ها را نیز ویرایش کنید. بدین ترتیب این برنامه قادر است نسخه‌ی وکتور شده‌ی تصاویر شما را با بهترین سرعت ممکن آماده کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ContourTrace را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ContourTrace :

– فراهم‌سازی امکان تبدیل تصاویر رستر به وکتور

– پشتیبانی از فرمت‌های BMP, GIF, PNG, JPEG

– امکان بزرگ‌نمایی تصاویر بدون افت کیفیت

– قابلیت استخراج دیتای نقطه و خطوط تشکیل‌دهنده‌ی تصاویر و اجرای محاسبات دقیق برای ساخت نسخه‌ی وکتور شده‌ی تصاویر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– سازگاری با فرمت‌های DXF, SVG

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ContourTrace.cover1  300x169 - دانلود ContourTrace 2.3.3 x64 - تبدیل کردن تصاویر رستر به وکتور ContourTrace.cover2  300x169 - دانلود ContourTrace 2.3.3 x64 - تبدیل کردن تصاویر رستر به وکتور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 59.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR