دانلود بازی Terminator Genisys Future War 1.8.0.234 – جنگ های آینده برای اندروید

دانلود بازی Terminator Genisys Future War 1.7.0.224 - جنگ های آینده برای اندروید

 

دانلود بازی Terminator Genisys Future War برای اندروید

| بازی جنگ های آینده برای اندروید |

 

Terminator Genisys Future War 1.8.0.234 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی Plarium LLC است. اگر روزی کامپیوتر و هوش مصنوعی بر علیه ما انسان‌ها قیام کند، چه سرنوشتی در انتظار بشریت خواهد بود؟ ایا تا به حال به چنین سناریوی ترسناکی برای پایان دنیا فکر کرده‌اید؟ بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده‌ایم، چشم‌اندازی از جنگ‌های آینده را برایتان به تصویر می‌کشد؛ جایی که ربات‌های غول‌پیکر و بسیار پیشرفته و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی بسیار پیشرفته خود، بر علیه خالقین خود (انسان‌ها) به پا خواسته و در تلاش برای از بین بردن نژاد انسان هستند.

آیا انسان می‌تواند از این نبرد سرنوشت‌ساز سربلند بیرون بیاید؟ پاسخ به این سوال را در جریان این بازی در خواهید یافت! در این بازی اندرویدی، نژاد انسان در نبردی بی پایان با ربات‌ها قرار گرفته‌اند. نیروهای مقاومت از بین رفته و شما فرمانده این عملیات بسیار مهم جنگی هستید. حال این ماموریت بر گردن شماست که با استخدام نیروهای نظامی جدید، جنگنده را مجددا سرپا کرده و برای رویارویی با ماشین‌ها به پا خیزید. هم اکنون می توانید بازی Terminator Genisys Future War را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Terminator Genisys Future War :

– رایگان بودن تمامی امکانات بازی

– امکان بازی با جناح‌های مختلف (انسان و یا ربات‌ها)

– قابلیت بازی آنلاین

– امکان کسب دستاوردها و مهارت‌های جدید

– دارا بودن گرافیک کنسولی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Terminator Genisys Future War1 150x104 - دانلود بازی Terminator Genisys Future War 1.8.0.234 - جنگ های آینده برای اندروید Terminator Genisys Future War2 150x104 - دانلود بازی Terminator Genisys Future War 1.8.0.234 - جنگ های آینده برای اندروید Terminator Genisys Future War3 150x104 - دانلود بازی Terminator Genisys Future War 1.8.0.234 - جنگ های آینده برای اندروید Terminator Genisys Future War4 150x104 - دانلود بازی Terminator Genisys Future War 1.8.0.234 - جنگ های آینده برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR