دانلود بازی Zombie Shoot Pandemic Survivor 1.2.1 – کشتن زامبی ها برای اندروید

دانلود بازی Zombie Shoot Pandemic Survivor 1.2.1 - کشتن زامبی ها برای اندروید

 

دانلود بازی Zombie Shoot Pandemic Survivor برای اندروید

| بازی کشتن زامبی ها برای اندروید |

 

Zombie Shoot Pandemic Survivor 1.2.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی JOYNOWSTUDIO است. یک آزمایشگاه مخفی در شهری کوچک، در حال آزمایش بر روی ویروس جدیدی بود که سرانجامی تلخ را برای جهان به بار آورد! این ویروس کشنده و مرگبار، در زمانی کوتاه راهی به بیرون پیدا کرد و لحظه به لحظه قربانی‌های بیشتری را به خود گرفت. حال شما به عنوان یکی از باماندگان این بلای ترسناک و کشنده، می‌بایست در برابر امواج حملات زامبی‌ها ایستادگی کرده و آنان را یکی پس از دیگری نابود کنید.

زامبی‌ها در واقع انسان‌های مرده‌ای هستند که مجددا بر روی دو پای خود ایستاده و در شهر قدم می‌زنند. چهره ترسناکی در سرتاسر شهر شکل گرفته و هرج و مرج بزرگی در راه است. اکنون شما به عنوان یکی از آخرین امیدهای نجات بشریت می‌بایست با استفاده از مجموعه‌ای از سلاح‌های متنوع، به زامبی‌ها شلیک کرده و آنان را از بین ببرید. هم اکنون می توانید بازی Zombie Shoot Pandemic Survivor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Zombie Shoot Pandemic Survivor :

– امکان تجربه یک تیراندازی دیوانه‌وار

– دارا بودن مجموعه‌ای متنوع از انواع سلاح‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی جذاب

– دارا بودن چندین حالت داستانی مختلف

– دارا بودن اشیایی همچون اتومبیل، صندلی، میز و ارتباط با آنان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie Shoot Pandemic Survivor1 150x84 - دانلود بازی Zombie Shoot Pandemic Survivor 1.2.1 - کشتن زامبی ها برای اندروید Zombie Shoot Pandemic Survivor2 150x84 - دانلود بازی Zombie Shoot Pandemic Survivor 1.2.1 - کشتن زامبی ها برای اندروید Zombie Shoot Pandemic Survivor3 150x84 - دانلود بازی Zombie Shoot Pandemic Survivor 1.2.1 - کشتن زامبی ها برای اندروید Zombie Shoot Pandemic Survivor4 150x84 - دانلود بازی Zombie Shoot Pandemic Survivor 1.2.1 - کشتن زامبی ها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 70 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR