دانلود CrossOver 2.7.5 – نرم افزار بهبود نشانه‌گیری اسلحه در بازی‌های رایانه‌ای

دانلود CrossOver 2.7.5 - نرم افزار بهبود نشانه‌گیری اسلحه در بازی‌های رایانه‌ای

 

دانلود CrossOver

| نرم افزار بهبود نشانه‌گیری اسلحه در بازی‌های رایانه‌ای |

 

CrossOver 2.7.5 نام یک ابزار جدید و رایگان برای کسب یک برتری بیشتر به نسبت رقبا در بازی‌های اکشن رایانه‌ای است که می‌تواند یک نشانگر دقیق برای اسلحه شما در بازی‌ها نمایش دهد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد که بتوانید به یک سیستم نشانه‌گیری بسیار دقیق دسترسی داشته و با اسلحه خود، شلیک‌هایی بدون خطا و دقیق داشته باشید. اگر شما هم از علاقه‌مندان به سبک اکشن در سری بازی‌های کامپیوتری هستید، احتمالا می‌دانید که سیستم نشانه‌گیری و دقت آن نقش عمده‌ای را در نقش‌آفرینی بهتر شما ایفا می‌کند. در واقع هرقدر که نشانه‌گیری شما از دقت بالاتری برخوردار باشد، احتمال شلیک تیرهای خطا کاهش می‌یابد.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که در واقع یک سیستم نشانه‌گیری (مگسی) مخصوص برای بازی‌های اکشن است که با اجرا کردن آن می‌توانید یک پنجره همیشه در حال نمایش را با نشانگر موس خود بر روی بازی رایانه‌ای دلخواه‌تان قرار دهید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید نشانک مخصوص برای نشانه‌گیری با اسلحه را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف انتخاب و سپس بازی خود را اجرا کنید و این بار از دقت بالای نشانه‌گیر اسلحه‌تان برای موفقیت هرچه بهتر در بازی‌ها استفاده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CrossOver را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CrossOver :

– امکان کسب یک برتری نسبی در مقایسه با دیگر پلیرها در بازی‌های اکشن مختلف

– مناسب برای بهبود سیستم نشانه‌گیری اسلحه در کانتر استریک، زولا و …

– نصب و راه‌اندازی بسیار ساده و آسان

– امکان شخصی‌سازی نمای ظاهری سیستم نشانه‌گیری با تنظیم نمای ظاهری و رنگ

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CrossOver.cover1  300x228 - دانلود CrossOver 2.7.5 - نرم افزار بهبود نشانه‌گیری اسلحه در بازی‌های رایانه‌ای CrossOver.cover2  300x251 - دانلود CrossOver 2.7.5 - نرم افزار بهبود نشانه‌گیری اسلحه در بازی‌های رایانه‌ای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 154 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR