دانلود GiliSoft Image Watermark Master 7.0.0 – نرم افزار حذف واترمارک از روی تصاویر

دانلود GiliSoft Image Watermark Master 7.0.0 - نرم افزار حذف واترمارک از روی تصاویر

 

دانلود ‏‏‎ GiliSoft Image Watermark Master

| نرم افزار حذف واترمارک از روی تصاویر |

 

GiliSoft Image Watermark Master 7.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند به راحتی چند کلیک، واترمارک‌های موجود بر روی تصاویر را از بین ببرد. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید یک شیء به‌خصوص را از روی عکس پاک کنید؟ در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به شکلی حرفه‌ای واترمارک و هرگونه شیء اضافه از روی تصاویر خود را حذف کنید؛ گویی که این اشیاء هیچ‌گاه بر روی تصاویر جای نداشته‌اند!

با این برنامه شما می‌توانید تصاویری فان بسازید و اشیاء و یا حتی افراد اضافه را از عکس‌های خود پاک کنید! این برنامه به شما امکانی می‌أهد که یک تصویر معمولی را به یک شات حرفه‌ای تبدیل کنید. علاوه بر این، عمده کاربرد این برنامه، حذف کردن واترمارک، لوگو، اشیاء اضافه و … از روی تصاویر است. این برنامه می‌تواند بک‌گراند اشیای اضافه را بازسازی کند تا شما بتوانید به شکلی کاملا طبیعی و جادویی از شر اشیای اضافه از روی تصاویر خود خلاص شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار GiliSoft Image Watermark Master را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار GiliSoft Image Watermark Master :

– امکان حذف واترمارک از روی تصاویر

– امکان پردازش گروهی تصاویر

– سازگاری با انواع فرمت‌های گرافیکی

– امکان حذف اشیاء، لوگو و عناصر اضافه از تصاویر

– قابلیت درج متن و یا اشکال هندسی بر روی تصاویر

– امکان برش، چرخش و یا فیلترگذاری بر روی تصاویر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

GiliSoft Image Watermark Master.cover1  300x155 - دانلود GiliSoft Image Watermark Master 7.0.0 - نرم افزار حذف واترمارک از روی تصاویر GiliSoft Image Watermark Master.cover2  300x155 - دانلود GiliSoft Image Watermark Master 7.0.0 - نرم افزار حذف واترمارک از روی تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR