دانلود SnapCrab 1.1.5 – نرم افزار ثبت آسان و سریع اسکرین‌شات در ویندوز

دانلود SnapCrab 1.1.5 - نرم افزار ثبت آسان و سریع اسکرین‌شات در ویندوز

 

دانلود SnapCrab

| نرم افزار ثبت آسان و سریع اسکرین‌شات در ویندوز |

 

SnapCrab 1.1.5 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای ثبت اسکرین‌شات در محیط ویندوز است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به شکلی سریع و ساده و با امکانات انعطاف پذیر، از صفحه دسکتاپ خود اسکرین شات گرفته و آن را در فرمت PNG, JPEG, GIF و … ذخیره کنید. این نرم افزار، یک روش ساده و سریع را در دسترس شما می‌گذارد تا بتوانید به راحتی از روی صفحه اسکرین ‌شات بگیرید و دیگر به هیچ ابزار جانبی برای این کار احتیاج نداشته باشید. این نرم افزار به شکلی ساده و سبک ساخته شده تا به کاربران کمک کند که بتوانند از تمام صفحه و یا قسمتی از آن، بسته به نیاز خود اسکرین‌شات بگیرند.

این نرم افزار به شکلی ساده و آسان از بخش تسکبار ویندوز قابل دسترس است و کاربر می‌تواند با استفاده از گزینه‌های در دسترس، اسکرین‌شات‌های دلخواه خود را ذخیره کند. شما می‌توانید تصاویر ثبت شده در هر محیطی از سیستم را در فرمت PNG, JPG, GIF یا … ذخیره و در صورت تمایل آن را با دوستان خود به‌اشتراک بگذارید. این برنامه با دارا بودن تنظیمات متعدد، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید تصاویر را یا به صورت دستی و یا به صورت خودکار (زمان‌بندی شده) بگیرید و آن را در کلیپ بورد و یا در قالب فایل در سیستم خود ذخیره کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار SnapCrab را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SnapCrab :

– امکان ثبت اسکرین‌شات به صورت تمام صفحه و یا قسمتی از صفحنه انتخابی

– امکان ثبت اسکرین‌شات از پنجره‌های شیشه‌ای با حفظ ظاهر واقعی آن

– قابلیت ثبت و به‌اشتراک‌گذاری سریع و ساده از پنجره‌های مختلف

– امکان پیش‌نمایش اسکرین‌شات‌های ثبت شده

– دارا بودن تایمر داخلی برای ثبت اسکرین‌شات خودکار

– امکان ذخیره‌ی خودکار اسکرین‌شات‌ها

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SnapCrab.cover1  300x246 - دانلود SnapCrab 1.1.5 - نرم افزار ثبت آسان و سریع اسکرین‌شات در ویندوز SnapCrab.cover2  225x300 - دانلود SnapCrab 1.1.5 - نرم افزار ثبت آسان و سریع اسکرین‌شات در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR