دانلود VSPlayer 7.4.1 – نرم افزار پخش حرفه‌ای انواع فایل‌های صوتی و تصویری

دانلود VSPlayer 7.4.1 - نرم افزار پخش حرفه‌ای انواع فایل‌های صوتی و تصویری

 

دانلود VSPlayer

| نرم افزار پخش حرفه‌ای انواع فایل‌های صوتی و تصویری |

 

VSPlayer 7.4.1 نام یک نرم افزار حرفه‌ای، زیبا و بسیار قدرتمند در زمینه پخش فرمت‌های صوتی و تصویری در سیستم عامل ویندوز است. کاربرانی که علاقه‌مند به پخش موسیقی و یا تماشای فیلم به کمک کامپیوتر یا لپ تاپ هستند، زیبایی پلیر برایشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. محیطی که کاربر در آن به تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی می‌نشیند، باید از لحاظ زیبایی توانایی رقابت با دیگر پلیرها را داشته باشد. نرم افزار وی‌اس پلیر (VSPlayer)، ابزاری جدید است که در همین راستا به خدمت شما کاربران عزیز و محترم ارائه می‌کنی. با استفاده از این نرم افزار، کاربران قادر هستند فیلم‌های خود را در محیطی زیبا پخش کرده و از تماشای آن و گوش دادن به موزیک‌های دلخواه خود لذت ببرند.

نصب و راه‌اندازی این نرم افزار بسیار ساده و آسان است. بدین صورت که شما با چند کلیک ساده و آسان قادر خواهید بود تا انواع فرمت‌های صوتی و تصویری دلخواه خود را از محیط این برنامه پخش نمایید. این نرم افزار از طیف گسترده‌ای از فرمت‌ها پشتیبانی کامل دارد و همین امر می‌تواند آن را به عنوان یک رقیب جدی برای دیگر پلیرها به شمار آورد. هم اکنون می توانید نرم افزار VSPlayer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VSPlayer :

– دارا بودن محیط گرافیکی بسیار زیبا و کاربرپسند

– امکان پخش انواع فرمت‌های صوتی و تصویری

– امکان مدیریت و ساخت لیست‌های پخش

– مناسب برای دوست‌داران فیلم و موزیک

– سازگاری با Windows 7/8/8.1/10

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VSPlayer.cover1  300x171 - دانلود VSPlayer 7.4.1 - نرم افزار پخش حرفه‌ای انواع فایل‌های صوتی و تصویری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR