دانلود بازی Going Balls 1.24 – گویینگ بالز برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Going Balls 1.24 - گویینگ بالز برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Going Balls برای اندروید

| بازی گویینگ بالز برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Going Balls 1.24 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک کژوال و چالشی از استودیوی بازی سازی Supersonic Studios LTD است. در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به سری بازی‌های تفننی و چالشی هستید، در این مطلب، برایتان عنوان تازه‌ای را آماده کرده‌ایم که تاکنون بیش از 50 میلیون مرتبه از سوی کاربران در سراسر دنیا دانلود شده و از این نظر توانسته به محبوبیتی قابل توجه دست یابد. در این بازی، شما وظیفه دارید تا تعادل یک توپ مخصوص را حفظ کنید و آن را در مسیرهایی پرچالش و دشوار حرکت دهید.

این بازی دارا بودن امکانات کنترلی ساده و آسان، به شما پلیرها در هر رده سنی قابلیتی می‌دهد که تنها با لمس کردن صفحه نمایش بتوانید توپ را از روی سکوها و مسیرهای پیچیده و دشوار حرکت داده و تعادل آن را در تمام مسیر حفظ کنید. وظیفه شما در بازی این است که کنترل توپ را در تمام مسیر بازی حفظ کرده و از سقوط آن جلوگیری کنید؛ زیرا که در صورت وقوع این اتفاق، می‌بایست مرحله پیش روی خود را از ابتدا شروع کنید. گویینگ بالز، یک عنوان جذاب و چالشی برای انواع سنین است که شما علاقه‌مندان به بازی‌های این سبک تا مدت‌ها می‌توانید با آن سرگرم شوید. هم اکنون می توانید بازی Going Balls را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Going Balls :

– دارا بودن گیم‌پلی ساده و آسان

– امکان بازی با یک دست

– دارا بودن مجموعه‌ای رنگارنگ از انواع توپ‌ها

– دارا بودن گرافیک و صداپردازی عالی و جذاب

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Going Balls1 85x150 - دانلود بازی Going Balls 1.24 - گویینگ بالز برای اندروید + نسخه بی نهایت Going Balls2 85x150 - دانلود بازی Going Balls 1.24 - گویینگ بالز برای اندروید + نسخه بی نهایت Going Balls3 85x150 - دانلود بازی Going Balls 1.24 - گویینگ بالز برای اندروید + نسخه بی نهایت Going Balls4 85x150 - دانلود بازی Going Balls 1.24 - گویینگ بالز برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 198/188 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR