دانلود SsdReady 1.40 Build 326 – نرم افزار کنترل و بررسی سلامت هارد SSD

دانلود SsdReady 1.40 Build 326 - نرم افزار کنترل و بررسی سلامت هارد SSD

 

دانلود SsdReady

| نرم افزار کنترل و بررسی سلامت هارد SSD |

 

SsdReady 1.40 Build 326 نام یک ابزار جدید و کاربردی است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند از میزان سلامت و طول عمر باقی‌مانده هارد SSD سیستم اطلاع پیدا کند. همانطور که می‌دانید، هارد درایوهای اس‌اس‌دی، بهترین راه برای افزایش سرعت کامپیوترها هستند. کارکرد این هارد درایوها به نحوی است که حتی افزایش بهره‌وری سیستم با این ارتقا، بسیار محسوس‌تر از کارت گرافیک و یا حتی پردازنده است. از این روی، می‌توان گفت تقریبا همه هارد درایوهای SSD سرعت بالایی دارند و امکان خواندن و نوشتن اطلاعات را به شکلی بسیار سریع‌تر فراهم می‌کنند. با این وجود، شاید بد نباشد که با استفاده از یک نرم افزار مخصوص بتوانید روند عمر اس‌اس‌دی درایو سیستم خود را زیرنظر بگیرید و از وجود خرابی‌های احتمالی کمی زودتر مطلع شوید.

یک مشکلی که در رابطه با هارد درایوهای اس‌اس‌دی وجود دارد، این است که اینگونه حافظه‌ها به نسبت هارد دیسک‌های قدیمی‌تر دارای عمر کمتری هستند. معمولا این عمر تا حد لازم کافی است؛ اما وقتی که مقادیر خواندن و نوشتن بر روی اس‌اس‌دی از یک حدی فراتر می‌رود، دیگر کمک‌کم باید در انتظار پایان عمر و جایگزینی آن باشید. در واقع وقتی که هارد دیسک اس‌اس‌دی به پایان عمر خود می‌رسد، به یک حافظه فقط خواندنی تبدیل می‌شود و دیگر نمی‌توان فایل جدیدی بر روی آن قرار داد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری رایگان را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید از عمر باقی مانده هارد دیسک اس‌اس‌دی به شکلی دقیق مطلع شده و پیش از رسیدن به محدودیت نهایی نوشتن فایل بر روی SSD، به فکر جایگزین کردن آن باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار SsdReady را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SsdReady :

– امکان بررسی و کنترل روند سلامت هارد درایو SSD

– امکان مشاهده میزان عمر باقی مانده از هارد SSD

– امکان مشاهده مشخصه‌هایی جامع برای محدودیت خواندن و نوشتن بر روی هارد درایو SSD

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SsdReady.cover1  300x284 - دانلود SsdReady 1.40 Build 326 - نرم افزار کنترل و بررسی سلامت هارد SSD SsdReady.cover2  300x284 - دانلود SsdReady 1.40 Build 326 - نرم افزار کنترل و بررسی سلامت هارد SSD

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 675 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR