دانلود Task Explorer 1.4.1 – نرم افزار پیشرفته تسک منیجر ویندوز

دانلود Task Explorer 1.4.1 - نرم افزار پیشرفته تسک منیجر ویندوز

 

دانلود Task Explorer

| نرم افزار پیشرفته تسک منیجر ویندوز |

 

Task Explorer 1.4.1 نام یک جایگزین جدید، کاربردی و قدرتمند به منظور مدیریت پردازش‌هار ویندوز، با رویه‌ای موثر و مفید در مقایسه با تسک منیجر ویندوز است. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید با دقت و جزئیات بالا، عمل مدیریت پردازش‌ها در ویندوز را به انجام رسانده و انجام امورات خود را با مدیریتی بهتر به اجرا درآورید. به عنوان مثال، همانطور که می‌دانیم، اجرای هر اپلیکیشنی منجر به شروع کار پردازشی جدید می شود که بخشی از حافظه رم و پردازنده را به خود اختصاص می‌دهد. برخلاف تسک منیجر ویندوز، این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به طور دقیق مقدار اختصاص یافته‌ی هریک از منابع سخت افزاری سیستم به پردازش‌ها را ببینید و آن‌ها را مدیریت کنید.

رابط گرافیکی این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده که بتوان در یک نگاه، کلیه پردازش‌ها به همراه منابع اختصاص یافته به آن‌ها را در هر لحظه مشاهده کرد. دیتای در حال تغییر به طور خودکار در این نرم افزار در حال بروزرسانی بوده و شما همواره می‌توانید به تازه‌ترین داده‌ها در این رابطه دست‌یابی داشته باشید. این نرم افزار در واقع یک تسک منیجر پیشرفته و جایگزین برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز است که می‌تواند با امکاناتی بسیار گسترده‌تر، امکان مدیریت هرچه بهتر پردازش‌ها و مصرف منابع سخت‌افزاری را برای شما فراهم کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Task Explorer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Task Explorer :

– امکان مدیریت هرچه بهتر پردازش‌ها در ویندوز

– جایگزینی قدرتمند برای تسک منیجر ویندوز

– امکان مدیریت بهینه‌ی مصرف منابع سخت افزاری از سوی پردازش‌های ویندوز

– امکان افزایش سرعت و پایداری سیستم

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Task Explorer.cover1  300x198 - دانلود Task Explorer 1.4.1 - نرم افزار پیشرفته تسک منیجر ویندوز Task Explorer.cover2  300x198 - دانلود Task Explorer 1.4.1 - نرم افزار پیشرفته تسک منیجر ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 28.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR