دانلود بازی Winter Resort Simulator 2 Riedstein برای PC

دانلود بازی Winter Resort Simulator Season 2 برای PC

 

دانلود بازی Winter Resort Simulator 2 Riedstein برای کامپیوتر

| بازی تفریح و سرگرمی در زمستان: نسخه 2 |

| نسخه SKIDROW |

 

بروزرسانی در تاریخ 1401/11/08: نسخه جدید Winter Resort Simulator 2 Riedstein-SKIDROW به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

Winter Resort Simulator 2 Riedstein بازی جدیدی در سبک شبیه‌سازی، ایندی و ورزشی می باشد که در سال 2023 توسط Aerosoft GmbH ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به نسخه دوم بازی تفریح و سرگرمی در برف خوش آمدید! فصل دوم این بازی، قرار است شما را به کوهستان‌هایی پوشیده از برف ببرد؛ جایی که ده‌ها سرگرمی مختلف انتظار شما را می‌کشند تا بتوانید از حضور در این مناطق نهایت لذت را ببرید. این بازی، یک شبیه‌ساز واقعی از پیست اسکی با تمامی امکانات و ده‌ها سرگرمی دیگر در فصل زمستان است که شما می‌توانید با حضور در آن، از تجربه این سرگرمی‌ه لذت ببرید. در نسخه دوم این بازی، شما می‌توانید با دوستان خود به صورت چند نفره بازی کنید و ساعاتی خوش را سپری کنید.

شما می‌توانید دوستان خود را به محل تفریح و سرگرمی خود در کوه‌های برفی دعوت کنید و از انواع مختلف وسایل نقلیه مخصوص در این فضا به صورت گروهی استفاده کنید. سیستم برفی پیشرفته و واقع‌بینانه‌تر، امکانات گسترده در زمینه کنترل وسایل نقلیه مختلف، تجربه اسکی در پیست‌های حرفه‌ای و سیستم پویای تغییرات آب و هوا از دیگر خصوصیات مهم در نسخه دوم این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Winter Resort Simulator 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Winter Resort Simulator Season 21 300x169 - دانلود بازی Winter Resort Simulator 2 Riedstein برای PC Winter Resort Simulator Season 22 300x169 - دانلود بازی Winter Resort Simulator 2 Riedstein برای PC

 

Winter Resort Simulator Season 23 300x169 - دانلود بازی Winter Resort Simulator 2 Riedstein برای PC Winter Resort Simulator Season 24 300x169 - دانلود بازی Winter Resort Simulator 2 Riedstein برای PC

 

تریلر بازی Winter Resort Simulator Season 2 :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows 7 / 8 / 10 (64bit)
Processor: Dual Core with 3,0 GHz and Hyper Threading
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 4 GB VRAM, Shader Model 5.1
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– محتوای فولدر کرک Crack را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.67 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR