دانلود Vidmore Screen Recorder 1.1.26 x86/x64 – نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

دانلود Vidmore Screen Recorder 1.1.18 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 

دانلود Vidmore Screen Recorder

| نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش |

 

Vidmore Screen Recorder 1.1.26 x86/x64 نرم افزاری است که با نصب و اجرا کردن آن، به سرعت می‌توانید از محیط ویندوز فیلمبداری کنید و از فایل پروژه خود در فرمتی دلخواه خروجی بگیرید. همانطور که می‌دانید، در حال حاضر شمار بسیار یاز ابزارها جهت فیلمبرداری از صفحه نمایش در دسترس هستند که هریک از این ابزارها دارای نقاط قوت و ضعف منحصر به خود هستند. با وجود ابزارهای حرفه‌ای در این زمینه، برخی کاربران همواره ترجیح می‌دهند از ابزارهایی ساده و آسان‌تر برای انجام انتظارات خود استفاده کنند. در صورتی که شما هم می‌خواهید فارغ از هرگونه پیچیدگی و صرفا با فشردن یک کلیک، شروع به فیلمبرداری از محیط ویندوز کنید، این برنامه یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شماست.

این برنامه پس از نصب و راه‌اندازی اولیه، از شما می‌خواهد که ناحیه دلخواه خودبرای فیلمبرداری را تعیین کنید. در ادامه شما به راحتی می‌توانید با فشردن یک کلیک فرایند فیلمبرداری از صفحه نمایش و یا ثبت اسکرین‌شات را شروع کنید. این برنامه می‌توانید هرگونه فعالیت در حال انجام در دسکتاپ شما را ضبط کند. از این روی می توانید آن را برای ساخت فیلم‌های آموزشی (آموزش مجازی)، فیلمبرداری از بازی‌های 2 بعدی و 3 بعدی، ضبط فیلم‌های آنلاین از Youtube, Dailymotion, Facebook، فیلمبرداری با کیفیت از وبکم، ضبط با صدای کامپیوتر و میکروفون، ثبت اسکرین‌شات و … مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Vidmore Screen Recorder را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vidmore Screen Recorder :

– امکان ضبط کردن فیلم و یا ثبت اسکرین‌شات از دسکتاپ

– امکان فیلمبرداری از گیم‌پلی بازی‌ها

– امکان ضبط ویدیوهای آنلاین

– قابلیت ضبط فیلم از وبکم

– امکان ضبط فیلم به همره صدای پس‌زمینه ویندوز یا میکروفون

– امکان ثبت اسکرین‌شات

– توانایی تعیین ابعاد و نایه دلخواه ضبط ویدیو

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Vidmore Screen Recorder.cover1  300x184 - دانلود Vidmore Screen Recorder 1.1.26 x86/x64 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 22/25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR