دانلود Adobe Fresco 5.0.1.1338 x64 – نرم افزار ترسیم حرفه‌ای نقاشی

دانلود Adobe Fresco 1.2.0.4 x64 - نرم افزار ترسیم حرفه‌ای نقاشی

 

دانلود Adobe Fresco

| نرم افزار ترسیم حرفه‌ای نقاشی |

 

Adobe Fresco 5.0.1.1338 x64 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند از کمپانی ادوبی (Adobe) است که انحصارا به منظور طراحی و ترسیم انواع نقاشی‌های دیجیتال در سیستم‌های رایانه‌ای ساخته و روانه بازار شده است. این روزها، کمتر کسی در دنیای رایانه و نرم افزار را می‌توان پیدا کرد که با محصولات این شرکت آشنایی نداشته باشد. ادوبی، در ابتدا با معرفی نرم افزار فتوشاپ (Photoshop) و ساپورت رسمی آن نزدیک به دو دهه، توانست محبوبیت خاصی را در بین کاربران پیدا کند. محصولات این شرکت، از دسته ابزارهای حرفه‌ای کار با تصویر، فیلم، انیمیشن و … هستند که میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا دارند. نرم افزاری که به عنوان یکی از محصولات جدید این شرکت به خدمت شما کاربران عزیز معرفی می‌کنیم، راهکار ترسیم حرفه‌ای نقاشی در رایانه است که به تازگی معرفی شده و به زودی همانند دیگر محصولات این شرکت به موفقیتی مثال‌زدنی دست خواهد یافت.

هرگونه نرم افزار موجود در زمینه طراحی و ترسیم به کمک رایانه را فراموش کنید؛ زیرا که این محصول نرم افزاری قرار است یک سر و گردن از همه آن‌ها بالاتر باشد! این اپلیکیشن، در واقع یک برنامه نقاشی و طراحی است که به طور خاص برای قلم دیجیتال و رایانه‌های لمسی ساخته شده و پیش‌تر فقط بر روی آیپد اپل در دسترس بود. در رویداد مطبوعاتی مایکروسافت، این شرکت خبر از عرضه این محصول قدرتمند برای ویندوز داد که هم‌اکنون شاهد انتشار رسمی آن هستید. یکی از مهم‌ترین خصوصیات این برنامه در زمینه طراحی و ترسیم نقاشی دیجیتال، دارا بودن صدها قلموی دیجیتالی است که با استفاده از آن می‌توانید رفتار رنگ‌های روغنی و آبرنگ‌ها را به خوبی شبیه‌سازی کنید. در صورتی که شما هم نیاز به ابزاری در زمینه طراحی و ترسیم نقاشی دیجیتال دارید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این برنامه قدرتمند را به هیچ وجه از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Adobe Fresco را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Adobe Fresco :

– امکان ترسیم انواع نقاشی‌های دیجیتال در تکنیک‌های مختلف

– مناسب برای هنرمندان دیجیتال جهت خلق آثار هنری جذاب

– امکان ترسیم نقاشی‌های استادانه با ده‌ها ابزار موجود در این برنامه

– دارا بودن انواع مختلف قلموها برای شبیه‌سازی رفتار واقعی رنگ‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی بسیار زیبا و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Adobe Fresco.cover1  300x215 - دانلود Adobe Fresco 5.0.1.1338 x64 - نرم افزار ترسیم حرفه‌ای نقاشی

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

Operating system: Windows 10 version 1903 or later
Graphics Processor: Intel or Nvidia GPU with Direct X Feature Level 12.1
Graphics driver: Latest graphics driver is required on Windows 10
RAM: 8 GB
Hard disk space: 5 GB of available hard-disk space for installation.
Highly recommended
Peripheral input devices
As a drawing and painting app Fresco has been optimized for use with a stylus. We recommend using pressure sensitive tablets and styluses (such as Wacom tablets or Surface pen).

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  دسترسی نرم افزار به نت رو حتما با فایروال ببندید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 835 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR