دانلود بازی Call of Duty: Legends of War 1.0.0 – ندای وظیفه: افسانه‌های جنگ برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Call of Duty: Legends of War 1.0.0 - ندای وظیفه: افسانه‌های جنگ برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Call of Duty: Legends of War برای اندروید

| بازی ندای وظیفه: افسانه‌های جنگ برای اندروید + دیتا |

 

Call of Duty: Legends of War 1.0.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Tencent Games است. در دنیای بازی‌های رایانه‌ای، هر سبک میلیون‌ها هوادار از سراسر دنیا دارد. به عنوان مثال، سری بازی‌های اکشن و اول شخص از جمله بازی‌هایی هستند که علاقه‌مندانی بسیار قدیمی دارد. این دسته از گیمرها، عناوینی همچون آی‌جی‌آی (IGI) و هیجان خاص و مثال‌زدنی کانتر استریک (Counter-Strike) را هیچ‌گاه از خاطر نمی‌برند. هیجانی که آنان را به یک هوادار پر و پار قرص برای این سبک تبدیل کرد تا هر ساله شاهد یک عنوان جدید از بازی محبوب کال آف دیوتی باشیم. این بازی محبوب و شناخته شده، از جمله عناوین بی‌رقیبی است که در چند سال اخیر بازی‌های فوق‌العاده‌ای را برای گیمرها عرضه داشته و از این نظر توانسته محبوبیت خاصی را متوجه خود کند. امسال نیز که شاهد عرضه کال آف دیوتی: جنگ جهانی دوم (Call of Duty WWII) بودیم، باری دیگر این کمپانی بزرگ بازی‌سازی توانست توانایی خود را در جلب توجه گیمرها به رخ رقبا بکشد. خصوصیت مهم و منحصر به فرد سری کال آف دیوتی در چند سال اخیر، امکان بازی چند نفره به صورت آنلاین و یا گروهی بوده که این روزها تب و تاب داغی را در کلوپ‌ها و مراکز بازی به راه انداخته است. اگر شما نیز از دوست‌داران سری بازی‌های اکشن و اول شخص هستید، این شما و این هم نسخه رسمی و اندرویدی بازی کال آف دیوتی سال؛ عنوانی که شاید در آستانه فرا رسیدن سال جدید میلادی، باید آن را بهترین بازی اکشن و اول شخص به شمار آورد.

اگر اهل بازی‌های کامپیوتری و یا کنسول‌های بازی نیستید و بیشتر نسبت به بازی‌های موبایل علاقه دارید، ما برایتان عنوان تازه‌ای را آماده کرده‌ایم که تا حد بسیار زیادی شما را در حال و هوای یک بازی کنسولی قرار می‌دهد! در واقع این بازی اندرویدی، هیچ تفاوتی برای گرافیک موبایل و کنسول‌های بازی قائل نیست و شما می‌توانید طعم و هیجان واقعی سری بازی‌های کال آف دیوتی را در فضای یک بازی موبایلی با همان کیفیت و گرافیک همیشگی تجربه کنید. ندای وظیفه: افسانه‌های جنگ عنوان مخصوص این بازی جدید و مهیج است که شما را به عنوان یک سرباز خبره جنگی وارد میدان می‌کند. مشابه با نسخه‌های کنسولی این بازی، شما می‌توانید کال آف دیوتی: افسانه‌های جنگ را به صورت چند نفره و یا آنلاین با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا انجام دهید. مشابه با نسخه کنسولی این بازی، شما می‌توانید آن را در حالات مختلف تجربه کرده و مهارت واقعی خود را در میدان جنگ در برابر دیگر پلیرها به نمایش بگذارید. علاوه بر این، امکانی نیز برای شما مهیاست تا بتوانید بازی را در قالب کاراکترهای عناوین قبلی کال آف دیوتی تجربه کرده و از ده‌ها سلاح مختلف جنگی با بهترین جزئیات ممکن در نبردها استفاده کنید. هم اکنون می توانید بازی Call of Duty: Legends of War را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Call of Duty: Legends of War :

– امکان بازی چند نفره با دیگر پلیرها

– دارا بودن حالات مختلف برای بازی از جمله حالت زامبی

– امکان آزمایش مهارت‌های جنگی در میادین آنلاین

– قابلیت بازی در قالب کاراکترهای مطرح سری کال آف دیوتی

– امکان استفاده از ده‌ها سلاح مختلف در صحنه نبرد

– کیفیت گرافیکی خیره‌کننده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Call of Duty Legends of War 1 150x85 - دانلود بازی Call of Duty: Legends of War 1.0.0 - ندای وظیفه: افسانه‌های جنگ برای اندروید + دیتا Call of Duty Legends of War 2 150x85 - دانلود بازی Call of Duty: Legends of War 1.0.0 - ندای وظیفه: افسانه‌های جنگ برای اندروید + دیتا Call of Duty Legends of War 3 150x85 - دانلود بازی Call of Duty: Legends of War 1.0.0 - ندای وظیفه: افسانه‌های جنگ برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 0.03 + 1.10 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR