دانلود بازی Country War : Battleground Survival Shooting Games 1.4 – نبرد زمینی کشورها برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Country War : Battleground Survival Shooting Games 1.4 - نبرد زمینی کشورها برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Country War : Battleground Survival Shooting Games برای اندروید

| بازی نبرد زمینی کشورها برای اندروید + دیتا |

 

Country War : Battleground Survival Shooting Games 1.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی XSQUADS Free Shooting Games – FPS است. رویارویی نیروی زمین ارتش ملت‌های جهان در برابر همدیگر را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟ اگر از نبردهای مدرن، نقش هواپیما، پهپاد، تانک، موشک‌ها و … را فاکتور بگیریم، مردانی از نیروی زمینی ارتش مسئولیت پیدا می‌کنند که در مواقع بروز بحران، در میدان نبرد حاضر شوند. در جریان داستانی بازی اندرویدی جنگ کشورها، چنین شرایطی به وقوع پیوسته و کشورهای حاضر در آن، مردان خود را وارد یک درگیری تن به تن کرده‌اند. شما به عنوان یکی از تکاوران حاضر در میدان نبرد، باید خودتان را برای حضور در جنگ جهانی سوم آماده کنید؛ چرا که در صحنه نبرد سربازانی از تمامی کشورهای دنیا حضور دارند!

این بازی، یک شبیه‌سازی واقع‌گرایانه را از دیدگاه یک تکاور نیروی زمینی ارتش برای پلیر به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید با حضور در میادین نبرد، ماموریت‌های مهمی را تجربه کرده و با حضور موثر در عرصه نبرد، برای پیروزی کشورتان تلاش کنید. علاوه بر این، شما به مجموعه‌ای از تجهیزات جنگی مدرن دسترسی دارید که استفاده از آن‌ها، شما را در میادین نبرد سربلند خواهند کرد. هم اکنون می توانید بازی Country War : Battleground Survival Shooting Games را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Country War : Battleground Survival Shooting Games :

– شبیه‌سازی یک محیط جنگی واقع‌گرایانه بر اساس عناصر نبرد

– دارا بودن افکت‌های گرافیکی بی‌نظیر

– امکان بازی آنلاین/آفلاین

– قابلیت تیراندازی با انواع مختلفی از سلاح‌های جنگی

– توانایی تشکیل گروه‌های چند نفره با دوستان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Country War1 150x100 - دانلود بازی Country War : Battleground Survival Shooting Games 1.4 - نبرد زمینی کشورها برای اندروید + دیتا Country War2 150x100 - دانلود بازی Country War : Battleground Survival Shooting Games 1.4 - نبرد زمینی کشورها برای اندروید + دیتا Country War3 150x100 - دانلود بازی Country War : Battleground Survival Shooting Games 1.4 - نبرد زمینی کشورها برای اندروید + دیتا Country War4 1 150x100 - دانلود بازی Country War : Battleground Survival Shooting Games 1.4 - نبرد زمینی کشورها برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/data در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر data وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به data تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 73 + 185 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR