دانلود Quantower 1.135.2 Beta – کوانتاور؛ بررسی، تحلیل و ترید کردن در بازارهای مالی

دانلود Quantower 1.135.2 Beta - کوانتاور؛ بررسی، تحلیل و ترید کردن در بازارهای مالی

 

دانلود Quantower

| کوانتاور؛ بررسی، تحلیل و ترید کردن در بازارهای مالی |

 

Quantower 1.135.2 Beta نام یک نرم افزار جدید، کاربردی و بسیار قوی است که برای بررسی، تحلیل و ترید کردن در بازارهای مالی کاربرد دارد. این نرم افزار، یک ابزار بسیار قوی و پرکاربرد است که با دارا بودن قابلیت‌های بسیار ویژه‌ی خود، کاربران می‌توانند از آن استفاده‌های زیادی در حوزه مالی نظیر فارکس، ارزهای دیجیتال و … داشته باشند. این برنامه، ابزارهای و قابلیت‌های متنوعی را برای تحلیل و معامله در بازارهای مالی ارائه می‌دهد که افراد حرفه‌ای در این حوزه می‌توانند این ابزارها را برای کسب سود بیشتر در معاملات و سرمایه‌گذاری‌های خود مورد استفاده قرار دهند.

نظارت، بررسی و انجام معامه در بازارهای مالی، امروزه دیگر مختص سرمایه‌داران کلاین نیست. در واقع هر فردی که به اینترنت دسترسی دارد، می‌تواند با استفاده از ابزارهای نظارت بر بازارهای مالی، بزرگ‌ترین نوسانات اقتصادی در جهان را ببیند و متناسب با آن‌ها به بازار سرمایه وارد شود. کوانتاور، یک نرم افزار اوکراینی و بسیار قوی است که آن را به عنوان یک پلتفرم معاملاتی مدرن با کارایی بالا می‌شناسیم. این نرم افزار هم برای معامله‌گران حرفه‌ای و هم برای مبتدیان امکانات جامعی را در خود جای داده که بتوان از آن نهایت استفاده را برد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Quantower را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Quantower :

– امکان نظارت بر تغییرات بازارهای مالی به صورت لحظه‌ای

– امکان نمایش نمودارهای پیشرفته و استفاده از نشانگرها، بررسی روند حرکت خطوط و …

– امکان انجام معاملات کوچک و بزرگ در بازارهای مالی

– امکان مدیریت کردن سفارشات مختلف در بازارهای فارکس، ارز دیجیتال و …

– امکان تجزیه و تحلیل داده‌ها با پیش‌بینی‌های دقیق

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Quantower.cover1  300x169 - دانلود Quantower 1.135.2 Beta - کوانتاور؛ بررسی، تحلیل و ترید کردن در بازارهای مالی Quantower.cover2  300x174 - دانلود Quantower 1.135.2 Beta - کوانتاور؛ بررسی، تحلیل و ترید کردن در بازارهای مالی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 178 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR