دانلود بازی Crazy for Speed 5.6.3935 – اتومبیل رانی دیوانه سرعت برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Crazy for Speed 5.5.3952 - اتومبیل رانی دیوانه سرعت برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Crazy for Speed برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی دیوانه سرعت برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Crazy for Speed 5.6.3935 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین سواری از استودیوی بازی سازی MAGIC SEVEN است. اگر شما هم از تجربه رقابت‌های اتومبیل‌رانی لذت می‌برید، به شما پیشنهاد می‌کنیم بازی دیوانه سرعت را از دست ندهید! رقابتی پر هیجان و شگفت‌انگیز در میان اتومبیل‌هایی مدرن و بسیار جذاب که شما را غرق در فضای بازی خواهد کرد. در این بازی، مجموعه‌ای از خطرناک‌ترین مسیرهای اتومبیل‌رانی در سراسر جهان طراحی گردیده است که از جمله آنان می‌توان به جاده کوهستانی آلپ، جاده ساحلی ونیز، جاده کویر نوادا، جاده‌های آمازون و … اشاره کرد.

بازی اتومبیل‌رانی دیوانه سرعت، مجموعه‌ای از اتومبیل‌های حرفه‌ای در سراسر جهان را در خود جای داده است که شما می‌ـوانید با انتخاب آنان، به تجربه‌ای هیجان‌انگیز دست یابید. شما می‌توانید اتومبیل اسپرت خود را انتخاب کرده و رنگ آن را مطابق با سلیقه خودتان تنظیم کنید. از سایر امکانات جذاب این بازی می‌توان به قابلیت بازی آنلاین و رقابت با حریفانی واقعی از سراسر جهان اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Crazy for Speed را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Crazy for Speed :

– گیم‌پلی، محیط گرافیکی و صداپردازی واقعی و مبتنی بر فیزیک

– دارا بودن تعداد زیادی از اتومبیل‌ها

– امکان شخصی‌سازی اتومبیل‌ها

– دارا بودن حالت‌های مختلف برای بازی کردن

– امکان ارتقای امکانات خودرو

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Crazy for Speed1 150x84 - دانلود بازی Crazy for Speed 5.6.3935 - اتومبیل رانی دیوانه سرعت برای اندروید + پول بی نهایت Crazy for Speed2 150x84 - دانلود بازی Crazy for Speed 5.6.3935 - اتومبیل رانی دیوانه سرعت برای اندروید + پول بی نهایت Crazy for Speed3 150x84 - دانلود بازی Crazy for Speed 5.6.3935 - اتومبیل رانی دیوانه سرعت برای اندروید + پول بی نهایت Crazy for Speed4 150x84 - دانلود بازی Crazy for Speed 5.6.3935 - اتومبیل رانی دیوانه سرعت برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 54 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR