دانلود Midnight Drifter Online Race (Drifting & Tuning) 1.7.62 – اتومبیل‌رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود Midnight Drifter Online Race (Drifting & Tuning) 1.7.62 - اتومبیل‌رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Midnight Drifter Online Race (Drifting & Tuning) برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Midnight Drifter Online Race (Drifting & Tuning) 1.7.62 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی CRAZY.DEVS است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده کرده‌ایم، یک عنوان جذاب و هیجان‌انگیز در سبک اتومبیل‌رانی است که شما در آن می‌ـوانید اتومبیل دلخواه خود را از بین ده‌ها گزینه مختلف انتخاب و به تجربه رانندگی با آن در مسیرهای مختلف شهر، آزادراه و … بپردازید. تمرکز اصلی این بازی، بر روی نمایش حرکات دریفت است. اگر که شما هم از دوست‌داران رانندگی نمایشی و اجرای حرکات دریفت هستید، این بازی یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شماست.

دنیایی که در این بازی برای شما شبیه‌سازی شده، فرصتی را فراهم می‌کند تا بتوانید سبک‌های مختلفی از رانندگی و چالش اتومبیل‌رانی دریفت را تجربه کنید. این بازی طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید با آن‌ها به رانندگی و تجربه چالش دریفت بپردازید. شما می‌توانید به عنوان راننده وسایل نقلیه بازی، آن‌ها را مطابق سلیقه خودتان شخصی و رنگ‌آمیزی کرده و مجموعه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز از اتومبیل‌ها را برای رانندگی در اختیار داشته باشید. هم اکنون می توانید بازی Midnight Drifter Online Race را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Midnight Drifter Online Race (Drifting & Tuning) :

– دارا بودن طیف وسیعی از اتومبیل‌ها برای تجربه چالش رانندگی

– امکانات گسترده در زمینه شخصی کردن خودروها به لحاظ فنی و ظاهری

– امکان به اجرا درآوردن نمایش‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز از دریفت اتومبیل‌های شیک و مدرن

– امکان شرکت در تورنمنت‌های آنلاین با دیگر حریفان

– دارا بودن گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Midnight Drifter Online Race1 150x84 - دانلود Midnight Drifter Online Race (Drifting & Tuning) 1.7.62 - اتومبیل‌رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت Midnight Drifter Online Race2 150x84 - دانلود Midnight Drifter Online Race (Drifting & Tuning) 1.7.62 - اتومبیل‌رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت Midnight Drifter Online Race3 150x84 - دانلود Midnight Drifter Online Race (Drifting & Tuning) 1.7.62 - اتومبیل‌رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت Midnight Drifter Online Race4 150x84 - دانلود Midnight Drifter Online Race (Drifting & Tuning) 1.7.62 - اتومبیل‌رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 1 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR