دانلود Easy Ad Blocker 2.2.2.6 – نرم افزار حذف تبلیغات مزاحم اینترنتی

دانلود Easy Ad Blocker 2.2.2.6 - نرم افزار حذف تبلیغات مزاحم اینترنتی

 

دانلود Easy Ad Blocker

| نرم افزار حذف تبلیغات مزاحم اینترنتی |

 

Easy Ad Blocker 2.2.2.6 نرم افزاری است که به کمک آن می‌توانید اینترنت را با سرعت و امنیت بیشتری جستجو کنید. با این برنامه، شما می‌توانید بنرها و یا تبلیغات متنی مزاحم اینترنتی را مسدود کنید و جلوی فعالیت آن‌ها را بگیرید. همانطور که می‌دانید، برخی تبلیغات اینترنتی حاوی فیشینگ و احتمال هک و جاسوسی هستند؛ بنابراین در هنگام گشت و گذار در فضای اینترنت همواره توصیه شده که موارد امنیتی را رعایت کنید. یکی از راه‌هایی که با آن می‌توانید از خطرات سایبری در امان باشید، استفاده از نرم افزار ایزی اد بلاکر است.

ایزی اد بلاکر، یک ابزار راحت و آسان برای جلوگیری از بروز خطرات امنیتی در فضای اینترنت است. این نرم افزار به سرعت و سادگی قابل نصب بر روی سیستم است و با آن می‌توانید تبلیغات اینترنتی را مسدود کنید و از حریم خصوصی خود محافظت کنید. ایزی اد بلاکر که پیش‌تر در قالب اکستنشن‌هایی برای کروم و فایرفاکس در دسترس بوده است؛ اکنون به عنوان یک اپ دسکتاپ در اختیار قرار گرفته تا صرف‌نظر از مرورگر مورد استفاده‌، بتوانید از تمام مزایای آن بهره ببرید. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید جلوی فعالیت‌های جاسوسی در حین گشت و گذار در اینترنت را بگیرید و ضمن مسدود کردن تبلیغات اینترنتی، سرعت اینترنت خود را بالا برده و تجربه بهتری از فعالیت آنلاین خود داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Easy Ad Blocker را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Easy Ad Blocker :

– جلوگیری از پخش ویدیوهای تبلیغاتی

– مسدود کردن باز شدن پاپ‌آپ‌ها

– جلوگیری از نمایش بنرهای تبلیغاتی

– جلوگیری از فعالیت ابزارهای مخرب

– مسدود کردن وب‌سایت‌های فیشینگ

– جلوگیری از فعالیت ماینرهای ارز دیجیتالی آنلاین

– بالا بردن سرعت گشت و گذار در فضای وب

– صرفه‌جویی در پهنای باند اینترنت

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Easy Ad Blocker.cover1  300x251 - دانلود Easy Ad Blocker 2.2.2.6 - نرم افزار حذف تبلیغات مزاحم اینترنتی Easy Ad Blocker.cover2  300x251 - دانلود Easy Ad Blocker 2.2.2.6 - نرم افزار حذف تبلیغات مزاحم اینترنتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 450 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR