دانلود RandPass Pro 2.1 – نرم افزار تولید آسان و سریع رمزهای عبور

دانلود RandPass Pro 2.1 - نرم افزار تولید آسان و سریع رمزهای عبور

 

دانلود RandPass Pro

| نرم افزار تولید آسان و سریع رمزهای عبور |

 

RandPass Pro 2.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید در زمینه تولید سریع و آسان رمزهای عبور است که کاربر به کمک آن می‌تواند به راحتی یک رمز عبور قوی و غیرقابل کرک شدن را با کاراکترهای دلخواه خود تولید کند. همانطور که می‌دانید، این روزها ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی، سرویس‌‌دهنده‌های ایمیل و … از کاربر درخواست می‌کنند که رمز عبور خود را به صورت ترکیب عدد و حرف و کاراکتر خاص تعریف کنند. معمولا زمانی که پسورد شما برای حدس زدن و یا کرک شدن توسط هکرها کار ساده‌ای باشد، در واقع امنیت حساب کاربری شما به کلی زیر سوال خواهد بود. اگر برای تولید یک رمز عبور قوی مصمم هستید، ما برایتان نرم افزاری قدرتمند در این زمینه را سراغ داریم که امکان تولید سریع و ساده رمزها را میسر می‌کند.

این برنامه با دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند خود، امکانی را مهیا ساخته تا بتوانید رمزهای عبور را با سرعت بالا تولید کنید. فرقی نمی‌کند که بخواهید رمز عبور خود را برای چه شبکه یا حسابی می‌سازید؛ زیرا که رمزهای تولیدی توسط این برنامه دارای پیچیدگی بالایی هستند تا امکان حدس زدن و یا حتی کرک شدن آن توسط هکرها به حداقل برسد. خصوصیت مهم این نرم افزار توانایی تعیین کاراکترهای دلخواه و طول رمز عبور است که آن را به یک رمزساز حرفه‌ای تبدیل می‌کند. هم اکنون می توانید نرم افزار RandPass Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RandPass Pro :

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– توانایی تولید رمزهای عبور حرفه‌ای

– امکان تعریف کاراکترهای حروف کوچک، بزرگ، عدد و نمادها برای بکار رفتن/نرفتن در رمزها

– امکان تولید رمزهایی بدون امکان حدس زدن یا کرک شدن

– مناسب برای استفاده در حساب ایمیل، فیسبوک، اینستاگرام و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RandPass.cover1  300x215 - دانلود RandPass Pro 2.1 - نرم افزار تولید آسان و سریع رمزهای عبور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.91 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR