دانلود Windows 10 Network Fix and Optimizer Utility 1.2 – ترمیم و عیب‌یابی شبکه در ویندوز 10

دانلود Windows 10 Network Fix and Optimizer Utility 1.2 - ترمیم و عیب‌یابی شبکه در ویندوز 10

 

دانلود Windows 10 Network Fix and Optimizer Utility

| ترمیم و عیب‌یابی شبکه در ویندوز 10 |

 

Windows 10 Network Fix and Optimizer Utility 1.2 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور بررسی و رفع مشکلات شبکه در ویندوز 10 است که از طریق آن، کاربر می‌تواند تنظیمات شبکه را در ویندوز 10 بررسی و رفع کند. این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که به شما اجازه می‌دهد در این محیط بتوانید گزینه‌های مرتبط با تنظیمات شبکه را مشاهده و بررسی کنید. به دلیل آنکه تنظیمات مرتبط با شبکه در ویندوز در بخش‌های مختلفی قرار دارد، به منظور بررسی و رفع این مشکلات بد نیست که ابزاری مخصوص به این کار را در اختیار داشته و بتوانیم کلیه تنظیمات را از همین محیط کنترل کنیم.

این نرم افزار کلیه تنظیمات مدنظر شما از قبیل آی پی آدرس، اطلاعات شبکه، نام کامپیوتر و … را به شما نمایش می‌دهد. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید تنظیمات سیستم را نیز در همین بخش در دسترس داشته باشید. این ابزار به شما کمک خواهد کرد که بتوانید پروفایل فعال شبکه را تعیین کرده و دیوایس‌ها را به طور خودکار راه‌اندازی کنید. طرز کار با این ابزار بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند بسته به نیاز خود از این ابزار نهایت استفاده را داشته باشد هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Windows 10 Network Fix and Optimizer Utility را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Windows 10 Network Fix and Optimizer Utility :

– امکان نمایش و انتخاب اداپتر فعال در شبکه

– نمایش آی پی آدرس، نام سیستم و تنظیمات مختلف شبکه

– امکان فعال یا غیرفعال کردن فایروال ویندوز

– دارا بودن آپشن‌های مفید و کاربردی جهت بهینه‌سازی سیستم

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Windows 10 Network Fix and Optimizer Utility.cover1  300x141 - دانلود Windows 10 Network Fix and Optimizer Utility 1.2 - ترمیم و عیب‌یابی شبکه در ویندوز 10 Windows 10 Network Fix and Optimizer Utility.cover2  300x141 - دانلود Windows 10 Network Fix and Optimizer Utility 1.2 - ترمیم و عیب‌یابی شبکه در ویندوز 10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 280 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR