دانلود بازی Monster Legends 13.0.8 – افسانه‌های هیولا برای اندروید

دانلود بازی Monster Legends 9.4.11 - افسانه‌های هیولا برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Monster Legends برای اندروید

| بازی موتورسواری آفرود برای اندروید + دیتا |

 

Monster Legends 13.0.8 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک استراتژیک و نقش‌آفرینی از استودیوی بازی سازی Socialpoint است. بازی افسانه‌های هیولا، عنوان محبوب و پرطرفداری است که در بین طرفداران این سبک از بازی‌ها در مارکت اندروید توانسته به محبوبیتی فوق‌العاده دست یابد. شما در این بازی با صدها هیولای مختلف سر و کار دارید که در روند داستانی می‌توانید هریک از آن‌ها را انتخاب و برای نبرد تربیت کنید. هیولاهای شما به مانند هیولای دیگر بازیکنان در دنیا قابل ارتقا و بهبود توانایی و قدرت هستند. از این روی شما می‌توانید با استفاده از آیتم‌های ارتقادهنده تا حد امکان هیولای خود را بهتر و بهتر کنید.

هیولاهایی که در این بازی برای نبرد به آن‌ها دسترسی دارید، هریک نژاد خاص خود را دارند و در طی زمان می‌توانید بهترین نژاد را شناخته و در مبارزات خود از آن‌ها بهره ببرید. این بازی با دارا بودن امکان تجربه آنلاین و چند نفره شما را قادر می‌سازد تا بتوانید با همراهی دیگر بازیکنان دنیا، یک مبارزه مهیج و جذاب را تجربه کنید. این بازی تاکنون بیش از 5 میلیون مرتبه از سوی گیمرها در گوگل پلی دانلود شده و آمارها حکایت از محبوبیت فوق‌العاده این بازی در بین علاقه‌مندان دارد. از این روی پیشنهاد می‌کنیم شما هم این بازی را دانلود و از تجربه بازی آنلاین و یا تجربه محوریت داستانی آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Monster Legends را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Monster Legends :

– دارا بودن ده‌ها نژاد مختلف هیولا در حالت ماجرایی بازی

– اضافه شدن هیولاهای جدید با بروزرسانی‌ها

– امکان جمع آوری بیش از 600 نوع مختلف هیولا

– امکان ارتقا دادن سطح هیولاها برای شرکت دادن آنان در نبردها

– بهبود قدرت و توانایی هیولاها با تجهیز آنان به اقلام مختلف

– امکان بازی چند نفره، دوئل، نبرد تیمی و چالش با هم‌تیمی‌ها

– گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Monster Legends 1 150x84 - دانلود بازی Monster Legends 13.0.8 - افسانه‌های هیولا برای اندروید Monster Legends 2 150x84 - دانلود بازی Monster Legends 13.0.8 - افسانه‌های هیولا برای اندروید Monster Legends 3 150x84 - دانلود بازی Monster Legends 13.0.8 - افسانه‌های هیولا برای اندروید Monster Legends 4 150x84 - دانلود بازی Monster Legends 13.0.8 - افسانه‌های هیولا برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 112/114 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR