دانلود Snaptube 6.12.1.6122401 – ذخیره محتوای یوتیوب و اینستاگرام برای اندروید

 

دانلود Snaptube 6.12.1.6122401 - ذخیره محتوای یوتیوب و اینستاگرام برای اندروید

دانلود نرم افزار Snaptube برای اندروید

| ذخیره محتوای یوتیوب و اینستاگرام برای اندروید |

 

Snaptube 6.12.1.6122401 اسنپ‌تیوب؛ یک اپلیکیشن رایگان، قدرتمند و کاربردی برای دانلود ویدیو و موزیک از شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر یوتیوب (Youtube)، اینستاگرام (Instagram)، فیسبوک (Facebook) و … است که می‌تواند بدون هیچ محدودیتی، محتوای مورد نظر شما را برایتان با کیفیت مطلوب دانلود نماید. با وجود اینکه ابزارهای مختلفی برای دانلود از یوتیوب، اینستاگرام و … در دسترس قرار دارد، ولی بسیاری از این روش‌ها در کیفیت فایل دانلودی کاربر را دچار محدودیت می‌کنند. در واقع این محدودیت‌ها، به دلیل وجود قوانین کپی‌رایت موجود بر روی برخی ویدیوها و یا صداها است. بدین ترتیب، احتمالا در نگاه اول هیچ راهکاری برای دانلود کردن این محتوا وجود نداشته باشد. اما در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که تمام این محدودیت‌ها را از بین می‌برد تا شما بتوانید فیلم‌های مورد نظر خود را در تمامی کیفیت‌های ممکن نظیر 144p, 720p, 1080p HD, 2K HD, 4K HD دانلود کنید.

اسنپ‌تیوب، یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های موجود در زمینه دانلود محتوای ویدیویی و صوتی از Facebook, Youtube, Instagram, TikTok و … است که با تعداد بیش از 100 میلیون دانلود در دنیا، توانسته به یکی از ابزارهای محبوب و پرکاربرد در این زمینه لقب بگیرد.  اسنپ تیوب، یک اپ فوق‌العاده قوی برای دانلود ویدیو از شبکه‌های اجتماعی مطرح است که نیاز به هر دانلودر دیگری را از بین می‌برد. با توجه به توسعه و محبوبیت روزافزون شبکه‌های اجتماعی، احتمالا این موضوع برای شما هم پیش آمده که بخواهید ویدیو و یا فایل صوتی را از یک شبکه خاص دانلود و آن را از طریق واتس‌اپ یا … با دیگر دوستان خود به‌آشتراک بگذارید. اگر که برای دانلود محتوای مورد نظر خود با مشکل مواجه هستید و به یک دانلودر برای این کار احتیاج دارید، پیشنهاد ما این است که ابزار اسنپ‌تیوب را به عنوان یکی از برترین‌های این دسته‌ از دست ندهید.هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار Snaptube برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Snaptube :

– امکان دانلود ویدیو و موزیک به صورت نامحدود از فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، دیلی‌موشن، یوتیوب و …

– عدم نیاز به دیگر دانلودرها برای دریافت یا ذخیره محتوای آنلاین

– دارا بودن محیط گرافیکی جذاب و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Snaptube1 84x150 - دانلود Snaptube 6.12.1.6122401 - ذخیره محتوای یوتیوب و اینستاگرام برای اندروید Snaptube2 84x150 - دانلود Snaptube 6.12.1.6122401 - ذخیره محتوای یوتیوب و اینستاگرام برای اندروید Snaptube3 84x150 - دانلود Snaptube 6.12.1.6122401 - ذخیره محتوای یوتیوب و اینستاگرام برای اندروید Snaptube4 84x150 - دانلود Snaptube 6.12.1.6122401 - ذخیره محتوای یوتیوب و اینستاگرام برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR