دانلود HP USB Disk Storage Format Tool 2.2.3 – نرم افزار فرمت فلش مموری HP

دانلود HP USB Disk Storage Format Tool 2.2.3 - نرم افزار فرمت فلش مموری HP

 

دانلود HP USB Disk Storage Format Tool

| نرم افزار فرمت فلش مموری HP |

 

HP USB Disk Storage Format Tool 2.2.3 نام نرم افزاری جدید و ساده، به منظور فرمت کردن فلش مموری‌های ساخت شرکت HP است. به کمک این برنامه، شما به آسانی می‌توانید تمامی مشکلات موجود در زمینه فرمت دیسک‌های فلش اچ پی را برطرف کرده و به سادگی محتویات دیسک خود را پاک‌سازی نمایید. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و آسان است؛ از این رو حتی کاربران مبتدی نیز هیچ مشکلی برای کار با آن نخواهند داشت.

این نرم افزار که به طور رسمی از سوی کمپانی HP منتشر گردیده، یک راهکار جایگزین برای فرمت کردن حافظه‌های فلش مموری شماست. شما می‌توانید به آسانی فایل سیستم فرآیند فرمت، نوع فرمت و یا لیبل درایو را تنظیم کرده و به انتخاب خود یک فرمت کامل و یا فرمت سریع را انجام دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار HP USB Disk Storage Format Tool را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار HP USB Disk Storage Format Tool :

– جایگزینی مناسب برای فرمت حافظه‌های فلش

– دارا بودن سرعت بسیار بالا

– رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهم

– امکان انجام تنظیمات مربوط به فرآیند فرمت

– پشتیبانی از انواع حافظه‌های فلش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR