دانلود بازی Counter Strike Global Offensives 1.38.8.1 برای PC

دانلود بازی Counter Strike Global Offensives 1.34.9.4 برای PC

 

دانلود بازی Counter Strike Global Offensives برای کامپیوتر

| نسخه Repak و فشرده شده |

| آپدیت Nov 2023 |

 

Counter Strike Global Offensives 1.38.8.1 کمتر کسی است که اسم بازی کانتر استریک Counter Strike را نشنیده باشد.بازی پرطرفداری که سالیان است به اصلی ترین بازی آنلاین جهان شناخته شده است.حالا پس از مدتها ما شاهد انتشار نسخه جدید این بازی با عنوان بازی Counter Strike Global Offencive هستیم که به جنگ بازی های کامپیوتری پیوسته است. این نسخه تفاوت های گرافیکی زیادی نسبت به ورژن گذشته خود کرده و به خوبی میتواند رضایت تمامی طرفداران ورژن قبلی خود را جلب کند. این بازی علاوه بر Pc برای کنسولهای Xbox و Ps3 نیز عرضه خواهد شد  که خبر خوبی برای علاقه مندان است.

کلیت بازی Counter Strike Global Offensives برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند.هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند.

از نظر گرافیک، کانتر استریک گلوبال آفنسیو می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند. اما این بازی بخاطر داشتن گرافیک خوب محبوب نشده است. حالت های مختلف بازی و مسابقه های هیجان انگیز از دلایل محبوبیت آن به حساب می آیند. در بازی Counter Strike Global Offensives باید سعی کنید که امتیاز خوبی بدست بیاورید و زنده بمانید. سیستم مهارت ها نقش مهمی را ایفا می کنند و باعث شده که بازی چالش بیشتری داشته باشد. هر چه بازیکنان بتوانند میزان مهارت خود را افزایش دهند، می توانند خود را به نوعی یک بازیکن حرفه ای نام ببرند. اما اگر نتوانید مهارت های لازم را بدست بیاورید، به شما به چشم یک بازیکن تازه کار نگاه می شود.

سیستم مهارت ها باعث می شود که بازیکنان با توجه به مهارتی که کسب کرده اند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند که این مسئله بازی csgo را لذت بخش تر می کند و بازیکنان با تعادل خاصی روبروی هم قرار می گیرند. هر چه مهارت شما بالا برود، می توانید با بازیکنان ماهرتری بازی کنید و هیجان بیشتری را در کنار آن ها تجربه کنید. همچنین مهارت استفاده از سلاح های مختلف و حتی چاقو نیز امتیاز خاصی در بر دارد. فالیسزک می گوید: “بازیکنان خوب در این بازی در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد و Valve هم کاری کرده که تمام بازیکنان بتوانند در یک سطح با هم بازی کنند. ما همیشه نگران این موضوع بودیم که در CS بازیکنان به شکل متعادلی رو در روی هم قرار نمی گیرند.

به همین دلیل برخی از المان های بازی را حذف کردیم و سیستم مهارت ها را در آن به وجود آوردیم. این سیستم، هم روند بازی را جذاب می کند و هم باعث می شود که بازی، سختی خاص خودش را داشته باشد و بازیکنان برای رفتن به درجه های بالاتر تلاش بیشتری به خرج دهند.” زمانی که گروه تروریست ها در بازی بمب می گذارند، همه چیز متفاوت می شود و گروه ضد تروریست باید بسیار سریع عمل کنند تا بتوانند بمب را در زمان مشخص خنثی کنند. در این لحظات سرعت حرف اول را خواهد زد و باید بتوانید سریع بازیکنان مقابل را از پیش رو بردارید. شما هم اکنون می توانید بازی Counter Strike Global Offensives را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

cs-go-2   cs-go-5

  1346637613 1 300x168 - دانلود بازی Counter Strike Global Offensives 1.38.8.1 برای PC  Counter Strike Global Offensive  300x222 - دانلود بازی Counter Strike Global Offensives 1.38.8.1 برای PC

 

1346637595 2 300x168 - دانلود بازی Counter Strike Global Offensives 1.38.8.1 برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

Os: Windows XP SP3 / Vista / 7 SP1 / 8.1 / 10
Processor: Pentium 4 3 GHz or dual core from Intel 2 GHz / AMD64X2
Memory: 1 GB (XP) / 2 GB (Vista / 7 / 8.1 / 10)
Video Card: 128 MB VRAM compatible with DirectX 9.0 and the technology to support Pixel Shader 2.0b
Sound card: compatible with DirectX 9.0c
Free space on hard drive: 10 GB

 

 



مهرگان آی‌تی


Features:

» All skins are open: weapons, knives, gloves, graffiti, stickers and music cases
» Installation time 10 minutes
» RevEmu latest version

Important! Be careful when deleting the game, the folder in which it was installed is deleted (features of the author’s repack :). Do not install in the folder with other games.

Frequently Asked Questions:
How do I change my nickname?
– Open the folder with the game, find the rev.ini file – Open the rev.ini file
through notepad
– Find the line – PlayerName = “Player” replace “Player” with “Your nickname”

How to enter the server?
1. Call the game console by pressing the tilde key “~”
2. In the window that appears, write: connect ip : port and press Enter (enter)
The list of servers is in the server browser from the game menu.

سیستم مورد نیاز
Operating system: Windows XP SP3 / Vista / 7 SP1 / 8.1 / 10
Processor: Intel Core Duo 2 GHz / AMD Phenom X3 8750 or better
Memory: 1,5 GB (XP) / 2 GB (Vista / 7 / 8.1 / 10)
Video Card: 128 MB VRAM compatible with DirectX 9.0 (support Pixel Shader 2.0b)
Sound card: compatible with DirectX 9.0c
Free space on hard drive: 15 GB
فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  سپس فایل Setup.exe رو نصب کنید.

–  سپس بازی رو به صورت Administrator اجرا نمایید.

 

 

 

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.1 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR