دانلود بازی King Of Shooter : Sniper Shot Killer 3D – FPS 1.2.36 – تیراندازی اول شخص برای اندروید

دانلود بازی King Of Shooter : Sniper Shot Killer 3D - FPS 1.2.36 - تیراندازی اول شخص برای اندروید

 

دانلود بازی King Of Shooter : Sniper Shot Killer 3D – FPS برای اندروید

| بازی تیراندازی اول شخص برای اندروید |

 

King Of Shooter : Sniper Shot Killer 3D – FPS 1.2.36 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی WEDO1.COM GAME است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به سبک اکشن و اول شخص در نظر داریم، یک شبیه‌سازی جذاب و سرگرم‌کننده در دنیایی است که شما یکه و تنها به دل دشمن نفوذ خواهید کرد! در این بازی، شما به عنوان یک سرباز خبره ایفای نقش می‌کنید که تا توانایی کار با انواع سلاح‌ها بهره‌مند بوده و سعی دارد ضمن همکاری با دیگر اعضای تیم خود فعالیت تیم‌های تروریستی را خنثی سازد. در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به سبک اکشن و تیراندازی اول شخص باشید، تجربه این بازی تا حد بسیاری برایتان جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود.

کیفیت گرافیکی این بازی به گونه‌ای است که در نگاه اول تصور خواهید کرد که این بازی منحصر به کنسول‌های جدید عرضه شده باشد! ولی این مژده را به شما بازدیدکنندگان عزیز می‌دهیم که شما می‌توانید یکی از بهترین عناوین موجود در سبک اکشن و تیراندازی اول شخص را بر روی موبایل و تبلت خود تجربه کرده و مهارت بالای خود در زمینه تیراندازی با انواع سلاح‌ها را طی ده‌ها ماموریت مختلف به نمایش بگذارید. هم اکنون می توانید بازی King Of Shooter : Sniper Shot Killer 3D – FPS را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی King Of Shooter : Sniper Shot Killer 3D – FPS :

– دارا بودن مجموعا 375 ماموریت جذاب و سرگرم‌کننده

– دارا بودن محوریت داستانی بسیار قوی

– شبیه‌سازی گرافیکی بسیار عالی

– دارا بودن چرخه آب و هوایی/روز و شب با دقت بالا در طراحی

– امکان رویارویی با انواع دشمنان، سربازان و …

– امکان تیراندازی با انواع اسلحه‌های مدرن و شناخته شده

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

King Of Shooter1 150x84 - دانلود بازی King Of Shooter : Sniper Shot Killer 3D - FPS 1.2.36 - تیراندازی اول شخص برای اندروید King Of Shooter2 150x84 - دانلود بازی King Of Shooter : Sniper Shot Killer 3D - FPS 1.2.36 - تیراندازی اول شخص برای اندروید King Of Shooter3 150x84 - دانلود بازی King Of Shooter : Sniper Shot Killer 3D - FPS 1.2.36 - تیراندازی اول شخص برای اندروید King Of Shooter4 150x84 - دانلود بازی King Of Shooter : Sniper Shot Killer 3D - FPS 1.2.36 - تیراندازی اول شخص برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 88 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR