دانلود EaseUS LockMyFile 1.2.1 – نرم افزار مخفی‌سازی و رمزگذاری بر روی فایل‌ها

دانلود EaseUS LockMyFile 1.2.1 - نرم افزار مخفی‌سازی و رمزگذاری بر روی فایل‌ها

 

دانلود EaseUS LockMyFile

| نرم افزار مخفی‌سازی و رمزگذاری بر روی فایل‌ها |

 

EaseUS LockMyFile 1.2.1 نام یک نرم افزار جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه محافظت از حریم خصوصی کاربر و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز دیگر افراد به اطلاعات شخصی اوست. اگر که شما هم بنا به هر دلیلی، از یک سیستم مشترک با دیگر اعضای خانواده استفاده می‌کنید و برایتان مهم است که برخی اطلاعات را به شکلی مخفی و یا رمزگذاری شده در سیستم خود نگه دارید، این نرم افزار کاربردی می‌تواند به خوبی این نیاز شما را پوشش دهد. با این برنامه، شما می‌توانید بر روی انواع فایل‌ها و فولدرها، رمزهایی پیچیده و غیرقابل شکسته شدن قرار دهید و بدین ترتیب از امنیت اطلاعات خود در سطح بالایی محافظت کنید.

برخی کاربران ترجیح می‌دهند که فایل‌های شخصی خود را مخفی کنندغ از طرفی برخی دیگر به این روش اطمینان کافی نداشته و اطلاعات را رمزگذاری می‌کنند. اگر که شما به ابزاری برای اجرای هردوی این کارها احتیاج دارید، نرم افزار فعلی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. با این برنامه شما می‌توانید فایل‌ها و فولدرها را محافظت کنید و اطلاعات موجود در هارد دیسک، فلش درایو، مموری کارت و … را به دلخواه خود مخفی و یا رمزگذاری کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار EaseUS LockMyFile را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EaseUS LockMyFile :

– امکان مخفی کردن فایل‌ها، فولدرها و یا درایوهای هارد دیسک

– امکان قفل کردن دسترسی به فایل‌ها و فولدرها

– امکان رمزگذاری فایل‌ها و فولدرها در قبال دسترسی‌های غیرمجاز

– امکان مانیتورینگ تغییرات فایل‌ها و فولدرها

– امکان حذف کامل و غیرقابل برگشت اطلاعات

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EaseUS LockMyFile.cover1  300x214 - دانلود EaseUS LockMyFile 1.2.1 - نرم افزار مخفی‌سازی و رمزگذاری بر روی فایل‌ها EaseUS LockMyFile.cover2  300x214 - دانلود EaseUS LockMyFile 1.2.1 - نرم افزار مخفی‌سازی و رمزگذاری بر روی فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR