دانلود Binderus 0.3.2 – نرم افزار یادداشت‌ برداری برای ویندوز

دانلود Binderus 0.3.2 - نرم افزار یادداشت‌ برداری برای ویندوز

 

دانلود Binderus

| نرم افزار یادداشت‌ برداری برای ویندوز |

 

Binderus 0.3.2 نرم افزاری است که به طور خاص برای یادداشت برداری ساده و سریع در ویندوز طراحی شده و می‌توان آن را به عنوان یک ویرایشگر متن قوی هم به شمار برد. اگر در جستجوی یک برنامه قوی برای ویرایش متن هستید و می‌خواهید یک ابزار قوی را برای این نیاز پیدا کنید، به دلیل تعدد برنامه‌های موجود در این زمینه احتمالا کار ساده‌ای نخواهید داشت. از آنجا که هریک از این برنامه‌ها دارای نقاط قوت و ضعف خاص خود هستند، بسیاری کاربران ترجیح می‌دهند که ابزارهای معروف و شناخته‌ شده‌تر در این زمینه را انتخاب کنند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به Evernote یا Notion اشاره کرد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک رقیب جدی در این زمینه است که سعی می‌کند بهترین خصوصیات ابزارهای پرکاربرد در این حوزه را خدمت شما ارائه کند. با این برنامه، کاربر می‌تواند به شکل سریع و ساده‌تری از نوشته‌ها در سیستم یادداشت‌برداری و آن‌ها را در حافظه لوکال و یا ابری ذخیره کند. در محیط گرافیکی این برنامه، شما به سادگی می‌توانید به کلیه امکانات مورد نظر خود دسترسی داشته و در همان نگاه اول با بسیاری امکانات آن شروع به کار کنید. این ویرایشگر متن قوی، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید از تجربه یادداشت برداری در ویندوز با سهولت و سادگی بهره ببرید و با گشودن برنامه، به سرعت شروع به یادداشت کردن متون دلخواه خود کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Binderus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Binderus :

– سادگی و سرعت بالا

– دارا بودن ادیتور گرافیکی WYSIWYG

– پشتیبانی از Plain text / Markdown

– دارا بودن امکانات ابزارهای Evernote, Notion, Medium

– امکان سینک کردن نوشته‌ها در Dropbox, OneDrive, Google Drive و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Binderus.cover1  300x216 - دانلود Binderus 0.3.2 - نرم افزار یادداشت‌ برداری برای ویندوز Binderus.cover2  300x216 - دانلود Binderus 0.3.2 - نرم افزار یادداشت‌ برداری برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR