دانلود Xmanager Power Suite 7.0 Build 0003 – مدیریت از راه دور سرورها

دانلود Xmanager Power Suite 7.0 Build 0003 - مدیریت از راه دور سرورها

 

دانلود Xmanager Power Suite

| مدیریت از راه دور سرورها |

 

Xmanager Power Suite 7.0 Build 0003 نام یک محصول نرم افزاری شناخته شده و قدرتمند در زمینه مدیریت و کنترل سرورها از راه دور است که کارشناسان آی‌تی (IT) و مدیران شبکه‌های رایانه‌ای می‌توانند از مجموعه امکانات موجود در آن برای تسهیل فرآیندهایی نظیر ارتباط امن با سرورها و به اشتراک‌گذاری داده‌ها بهره‌مند گردند. همانطور که می‌دانید، بخش اعظمی از وظایف یک مدیر شبکه، به توانایی برقراری ارتباط ریموت با دیگر کامپیوترها در شبکه (محلی/اینترنت) است که بدین منظور ابزارها و امکانات مختلفی در بازار یافت می‌شود. یکی از نرم افزارهایی که می‌تواند این وظیفه مهم را در فضایی امن و قابل اطمینان به انجام برساند، ابزار اکس‌منیجر پاور سوئیت است که بسیاری از کارشناسان آی‌تی از قدرت جادویی آن مطلع هستند.

این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید از طریق یک درگاه امن به پایانه‌های اس‌اس‌اچ (SSH)، تلنت (TELNET) و … ارتباط برقرار کرده و از امکاناتی نظیر به اشتراک‌گذاری فایل، پرینت کردن اسناد و یا حتی دسترسی از راه دور به سرورهای لینوکس برخوردار شوید. به طور کلی پکیج این نرم افزار شامل ابزارهایی با عناوین Xbrowser, Xconfig, Xftp, Xlpd, Xshell, Xmanager, Xstart است که با بهره‌گیری از مزایای هریک از آن‌ها می‌توانید فعالیت خود را با امنیت و سرعت بیشتر در فضای شبکه به انجام برسانید. هم اکنون می توانید نرم افزار Xmanager Power Suite را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Xmanager Power Suite :

– سادگی در کار با نرم افزار

– امکان برقراری ارتباط ریموت با دیگر کامپیوترها در شبکه

– توانایی به اشتراک‌گذاری فایل در بین سیستم‌ها

– سازگاری با پروتکل‌های مختلف شبکه

– امکان اتصال به پروتکل‌های اف‌تی‌پی (FTP) جهت انتقال فایل

– توانایی کنترل کلاینت‌ها در شبکه

– سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

دانلود Xmanager Power Suite 7.0 Build 0003 - مدیریت از راه دور سرورها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 159 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR