دانلود ProStructures V8i SS8 08.11.14.195 – نرم افزار طراحی و مدل سازی سازه های مهندسی

دانلود ProStructures V8i SS8 08.11.14.195 - نرم افزار طراحی و مدل سازی سازه های مهندسی

 

دانلود ProStructures

| نرم افزار طراحی و مدل سازی سازه های فلزی، بتنی و فولادی |

 

ProStructures V8i SS8 08.11.14.195 نام یک نرم افزار مهندسی تخصصی جهت طراحی انواع سازه های مهندسی فلزی، بتنی و فولادی از طرف شرکت بنتلی می باشد. امروزه، با توسعه و گسترش تنوع در انواع نرم افزار های طراحی، خیلی سخت می توان نرم افزاری برای طراحی دقیق سازه های مهندسی پیدا کرد. خوشبختانه، این نرم افزار، به مهندسان کمک می کند تا طراحی و مدل سازی سازه های خود را خیلی راحت تر و با امکانات بیشتر انجام دهند. محیط نرم افزار، دارای امکانات بسیار فراوانی برای طراحی و مدل سازی سه بعدی است. یکی از قابلیت های پرکاربرد در این نرم افزار، تهیه نقشه از سازه است، به طوری که حتی می توانید از سازه سه بعدی خود، نقشه دو بعدی تهیه کنید.

برنامه ریزی و سیستم این نرم افزار بسیار پیشرفته می باشد. به طور مثال اگر شما تغییراتی در یکی از اجزای سازه انجام دهید، به طور خودکار، این تغییرات بر روی بقیه اجزای مربوطه هم انجام می گردد بدون آنکه بخواهید به طور دستی آن تغییرات را بر روی سایر اجزا اعمال کنید. لازم به ذکر می باشد که می توانید نوع سازه را برای نرم افزار تعریف کنید، به طور مثال سازه بتنی و یا فولادی. طراحی سازه هایی مانند پله، نرده و… در این نرم افزار بسیار راحت و ساده می باشد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی نرم افزار ProStructures را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ProStructures :

– طراحی و مدل سازی دقیق سازه های مهندسی

– امکان دریافت نقشه از سازه های طراحی شده

– امکان تهیه نقشه دو بعدی از سازه سه بعدی

– قابلیت تعریف نوع سازه به نرم افزار، مانند سازه فولادی و یا بتنی

– قابلیت مدل سازی اجزای جزئی سازه ها مانند پله و نرده

– محیطی پویا با امکانات فراوان

 

تصاویری از محیط نرم افزار:

 

ProStructures 300x227 - دانلود ProStructures V8i SS8 08.11.14.195 - نرم افزار طراحی و مدل سازی سازه های مهندسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– ابتدا نرم افزار را دانلود کرده و آن را نصب کنید (اما اجرا نکنید).

– سپس به پوشه Crack مراجعه کرده و محتویات آن را در محل نصب نرم افزار کپی کنید.

– در آخر، نرم افزار را اجرا کنید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.47 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR