دانلود UltraViewer 6.6.84 – نرم افزار رایگان برای ریموت دسکتاپ

دانلود UltraViewer 6.1.6 - نرم افزار رایگان برای ریموت دسکتاپ

 

دانلود UltraViewer

| نرم افزار رایگان برای ریموت دسکتاپ |

 

UltraViewer 6.6.84 نام نرم افزاری جدید، رایگان و قدرتمند در زمینه برقراری ارتباط ریموت دسکتاپ با سایر کامپیوترها در سرتاسر دنیاست. در اینکه نرم افزار تیم ویور (Teamviewer) بهترین راهکار موجود برای برقراری ارتباط با سایر سیستم‌های کامپیوتری در سراسر دنیاست، شکی وجود ندارد! ولی متاسفانه همانطور که احتمالا مستحضر هستید، این نرم افزار ضمن تحریم کاربران ایرانی از امکان برقراری ارتباط ریموت جلوگیری کرده و دیگر کمتر کاربری برای این کار از تیم ویور استفاده می‌کند. مدتی بعد از این رویداد، نرم افزار محبوب انی دسک (AnyDesk) توانست در مدت زمانی اندک، محبوبیت بسیار زیادی را در بین کاربران پیدا کند. ولی این بار هم زمزمه‌هایی در رابطه با مشکلات موجود در این نرم افزار به گوش می‌رسد که احتمالا باید بزودی استفاده از انی دسک را هم به فراموشی بسپاریم!

این اتفاق به دلیل تحریم سرورهای ابری آمازون رخ داده و در واقع می‌توان گفت که شرکت سازنده این محصول نرم افزاری، نقشی در تحریم مستقیم آن نداشته است. از این جهت، تصمیم داریم شما کاربران عزیز و گرامی را با یک نرم افزار جدید در زمینه برقراری ارتباط ریموت آشنا کنیم. در گذشته، پشتیبانی محصولات نرم افزاری نیازمند حضور فیزیکی کارشناسان در محل مشتری بود. اما امروزه با استفاده از نرم افزارهای ریموت دسکتاپ، این امر با سادگی بسیار بیشتری امکان‌پذیر شده است. با استفاده از این نرم افزار رایگان، کاربران می‌توانند با دریافت یک شناسه و رمز عبور منحصر به فرد از مخاطبین خود، امکان برقراری ارتباط به سیستم مشتریان را فراهم کرده و کنترل کامل آن را به دست بگیرند. هم اکنون می توانید نرم افزار UltraViewer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار UltraViewer :

– امکان برقراری ارتباط امن، سریع و ساده با مشتریان

– نمایش کلیه رویدادها به صورت زنده بر روی دسکتاپ مخاطبین

– قابلیت گفتگوی زنده با مخاطبین از طریق باکس چت

– توانایی به اشتراک‌گذاری آسان اطلاعات بین سیستم مبدأ و مقصد

– امکان ارتباط ریموت همزمان با چند سیستم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

UltraViewer.cover1  300x205 - دانلود UltraViewer 6.6.84 - نرم افزار رایگان برای ریموت دسکتاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR