دانلود بازی The LEGO Movie 2 Videogame Galactic Adventures برای PC

دانلود بازی The LEGO Movie 2 Videogame برای PC

 

دانلود بازی The LEGO Movie 2 Videogame Galactic Adventures برای کامپیوتر

| بازی لگو 2 |

| نسخه CODEX |

| نسخه جدید The LEGO Movie 2 Videogame Galactic Adventures-CODEX به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

The LEGO Movie 2 Videogame Galactic Adventures بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی می باشد که در سال 2019 توسط TT Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از دوست‌داران شخصیت‌های انیمیشن لگو هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه سری جدید بازی کامپیوتری لگو که بر اساس فیلمی با همین عنوان ساخته شده است را از دست ندهید. بریکسبرگ (Bricksburg) در خرابه است و دوستان اِمِت (Emmet) را نیز گرفته‌اند. اکنون این وظیفه بر عهده شماست تا ضمن تشکیل یک تیم قوی از اِمِت و دیگر کاراکترها، دوستان خود را از دست ساکنین منظومه سیستار (Systar System) نجات دهید.

در کنار این‌ها، شما می‌توانید سفر ماجراجویانه خود به دیگر نقاط فضا را نیز در دستور کار قرار داده و به جهان‌هایی ناشناخته دست پیدا کنید. ماجرای قسمت دوم این بازی همانطور که گفته شد، پیرامون حملات یک گروه از موجودات بیگانه به سیاره لگوها به تصویر کشیده شده است که با وجود ده‌ها شخصیت مختلف، جذابیت خاصی را به حال و هوای بازی بخشیده است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی The LEGO Movie 2 Videogame Galactic Adventures را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The LEGO Movie 2 Videogame1 300x169 - دانلود بازی The LEGO Movie 2 Videogame Galactic Adventures برای PC The LEGO Movie 2 Videogame2 300x169 - دانلود بازی The LEGO Movie 2 Videogame Galactic Adventures برای PC

 

The LEGO Movie 2 Videogame3 300x169 - دانلود بازی The LEGO Movie 2 Videogame Galactic Adventures برای PC The LEGO Movie 2 Videogame4 300x169 - دانلود بازی The LEGO Movie 2 Videogame Galactic Adventures برای PC

 

تریلر بازی The LEGO Movie 2 Videogame :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3-4130
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Radeon R9 280X or GTX 660 Ti
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 16 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: AMD Ryzen 3 1200 or Intel Core i5-3470
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750 Ti or Radeon HD 7770
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 16 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 7.32 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR