دانلود ChaseApp 0.19.1 – نرم افزار مدیریت مشاغل و اقدامات روزانه

دانلود ChaseApp 0.19.1 - نرم افزار مدیریت مشاغل و اقدامات روزانه

 

دانلود ChaseApp

| نرم افزار مدیریت مشاغل و اقدامات روزانه |

 

ChaseApp 0.19.1 نام یک اپلیکیشن قدرتمند است که به کمک آن، کاربر می‌تواند تمامی تسک‌های مهم و پیچیده خود را در مکانی جامع مدیریت کند. از مدیریت ایمیل‌ها، گرفته تا گفتگوهای اسلک (Slack) و رویدادهای تقویم گوگل (Google Calendar) از مهم‌ترین امکاناتی است که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه، در واقع یک ابزار متمرکز برای مدیریت امور و مشاغل است که کاربر می‌تواند چندین اپلیکیشن مختلف را در یک مکان مدیریت کند؛ در واقع این ابزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید بدون نیاز به مدیریت و رسیدگی به امور از طریق شبکه‌های مختلف، همه آن‌ها را از یک فضای مترکز مدیریت کنید.

این نرم افزار در واقع یک ابزار همه‌کاره است که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید مجموعه‌ای از سرویس‌ها و برنامه‌های مختلف را از یک پنل مدیریت کنید. در واقع با این ابزار، از اتلاف زمان تا حد زیادی جلوگیری می‌شود و شما با استفاده از آن می‌توانید عملکرد خود را بهبود بخشید. فرقی نمی‌کند که شما یک فروشنده باشید، توسعه‌دهنده و یا مدیر محصول و یا حتی مدیر عامل یا بازاریاب؛ زیرا که در تمامی این موارد این ابزار برای شما مناسب خواهد بود. این برنامه به شما امکانی می‌دهد تا شما بتوانید اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلف نظیر Jira, GitHub, Slack, AWS, Acure و… را به هم متصل و مدیریت آن‌ها را در یک فضای مشترک به انجام برسانید. هم اکنون می توانید نرم افزار ChaseApp را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ChaseApp :

– امکان ارتباط و مدیریت تعداد 30 اپلیکیشن و سرویس مختلف به شکل جامع و یکپارچه

– امکان جستجو و پیدا کردن هرگونه فایل، ایمیل، قرار ملاقات، ریپازیتوری کد‌ها، تیکت‌ها و …

– امکا اجرای آسان و سریع دستورات

– امنیت بسیار بالا در زمینه نگهداری امن اطلاعات

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ChaseApp.cover1  300x129 - دانلود ChaseApp 0.19.1 - نرم افزار مدیریت مشاغل و اقدامات روزانه ChaseApp.cover2  300x130 - دانلود ChaseApp 0.19.1 - نرم افزار مدیریت مشاغل و اقدامات روزانه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR