دانلود بازی Apollo: A Dream Odyssey 1.03 – آپولو: یک ادیسه رویایی برای اندروید

دانلود بازی Apollo: A Dream Odyssey 1.03 - آپولو: یک ادیسه رویایی برای اندروید

 

دانلود بازی Apollo: A Dream Odyssey برای اندروید

| بازی آپولو: یک ادیسه رویایی برای اندروید |

 

Apollo: A Dream Odyssey 1.03 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماجرایی از استودیوی بازی سازی Skylab Entertainment است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به بازی‌هایی در سبک ماجرایی باشید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه تجربه “آپولو: یک ادیسه رویایی” را از دست ندهید. داستان این بازی، در رابطه با دخترکی معمولی به تصویر کشیده می‌شود که در دنیایی ناشناخته و فانتزی، شروع یک ماجراجویی تازه را رقم می‌زند. در یک شب، صدایی اسرارآمیز وی را به سمت خود می‌کشد. او در ادامه ماجرای بازی، به دنیایی پر از رنگ‌های شاد و جذاب قدم می‌گذارد که سوالات بسیاری را برای او طرح می‌کند.

همزمان با آغاز این ماجراجویی، شما به سرزمینی پهناور با چشم‌اندازهایی فوق‌العاده سفر خواهید کرد که شمار بسیاری از پازل‌ها را در خود دارد. با در پیش گرفتن روند حل این معماها، شما نیز می‌توانید به همراه شخصیت اصلی این بازی نکات مهمی را در رابطه با زندگی به دست آورید. شخصیت اصلی بازی که “آپولو” نام دارد، با سفر به این دنیای عجیب و غریب شما را به یک ماجراجویی جذاب از نگاه سوم شخص دعوت می‌کند که می‌توانید به صورت آزادانه در آن مشغول انجام فعالیت‌ها و حل معماها باشید. هم اکنون می توانید بازی Apollo: A Dream Odyssey را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Apollo: A Dream Odyssey :

– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده از نگاه سوم شخص

– طراحی گرافیکی بسیار زیبا و دیدنی

– امکان حل ده‌ها معمای مختلف و نزدیک به زندگی واقعی

– یادگیری سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Apollo1 84x150 - دانلود بازی Apollo: A Dream Odyssey 1.03 - آپولو: یک ادیسه رویایی برای اندروید Apollo2 84x150 - دانلود بازی Apollo: A Dream Odyssey 1.03 - آپولو: یک ادیسه رویایی برای اندروید Apollo3 84x150 - دانلود بازی Apollo: A Dream Odyssey 1.03 - آپولو: یک ادیسه رویایی برای اندروید Apollo4 84x150 - دانلود بازی Apollo: A Dream Odyssey 1.03 - آپولو: یک ادیسه رویایی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 83 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR