دانلود بازی Garden Paws برای PC

دانلود بازی Garden Paws برای PC

 

دانلود بازی Garden Paws برای کامپیوتر

| بازی باغچه گربه‌ها |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Garden Paws بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی می باشد که در سال 2018 توسط Bitten Toast Games Inc ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در داستان این بازی کامپیوتری آمده که شما مزرعه‌ای قدیمی را از پدربزرگ و مادربزرگ‌تان به ارث برده و اکنون وظیفه دارید که این محل را به یک شهر پیشرفته تبدیل کنید. اید فرانک (Aid Frank) و مایور ویلسون (Mayor Wilson) کاراکترهایی هستند که ضمن همکاری با همدیگر سعی دارند این محله را به شهری زیبا و آباد تبدیل کنند. برای گسترش خانه و بازسازی این شهر، شما نیاز به پول دارید. راهکاری که بدین منظور برای شما در نظر گرفته شده این است که فروشگاهی بزرگ را راه‌اندازی و با جمع‌آوری منابع طبیعی از غارها و دیگر مناطق، آنان را با قیمت مناسب به روستاییان بفروشید.

با به دست آوردن پول بیشتر، شما می‌توانید ساختمان‌های جدید را در شهر بنا کرده و با ارتقای کسب و کار خود، به این هدف بزرگ جامه عمل بپوشانید. در ادامه می‌توانید به مناطق دیگری نیز سفر کرده و با پیدا کردن موارد جدید و جمع‌آوری آن‌ها، محوصلات جدید را برای عرضه به بازار دست و پا کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید معادن واقعی را در مناطقی با پتانسیل بالا احداث کرده و معدنچینا را در این مکان مشغول به کار کنید. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که از علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه‌ساز ساخت و ساز شهری هستید، فرصت تجربه این بازی جدید و جذاب را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Garden Paws را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Garden Paws1 300x169 - دانلود بازی Garden Paws برای PC Garden Paws2 300x169 - دانلود بازی Garden Paws برای PC

 

Garden Paws3 300x169 - دانلود بازی Garden Paws برای PC Garden Paws4 300x169 - دانلود بازی Garden Paws برای PC

 

تریلر بازی Garden Paws :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

 OS: Windows 7 x64
Processor: Intel Core i5 or Higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GT 740 / Radeon R7 250 or above
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 946 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR